Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Houston, we have a problem.

Címkék: index weboldal

2013.02.22. péntek 12:57 Konrad

Tegnap óta tudom, hogy Mészáros Zsófi főszerkesztő elmegy az Indextől

(Forrás: Szily László)

ID-100126412_130.jpgEz egy ilyan hatalmas "what the fuck?" érzés, bárhonnan nézem. Az Index.hu, mint ahogy azt olyan sokszor már leírtam, egy kicsit a magyar internet. Annak minden bájával és bajával együtt, ugye. Mert jó sok helyesírási hiba és szerkesztési érdekesség mellett akkor is olyan igazi mi kutyánk kölyke ez az Index.hu. Nagyon magyar és nagyon benne van a 15 évvel ezelőtti boogie a lábában: az az érzés, amikor valaki valami újat csinál.

De a forradalmak felzabálják gyermekeiket, és úgy tűnik, nincs ez máshogy az ilyen médiaforradalmakkal sem. Anno sok éve Nyírő távozása még egy többé-kevésbé súlytalan Indexet érintett, és hát mindenki más maradt. De az utóbbi évek korróziója lassan elkoptatja azt, ami miatt Index lett az Index, és Mészáros Zsófi távozása is egy ilyen hatalmas darab-letörés. 

Azt írja Szily Laci, aki maga is nemrég távozott, hogy az Index már nem lesz ugyanaz, mint volt. Én azt mondom, az egész hazai internet nem lesz már ugyanaz, mint volt. Igaz, már nem ugyanaz egy ideje. Ha kell majd valahol egy éles határt húzni, hogy mikor fogyott el a kezdeti lendület, és mikor lépett ki a béta korszakból ez az egész hazai online tartalomvilág, akkor talán ez lesz az a pont. Illetve az az időszak, ami Uj Péter távozásával kezdődött és Mészáros Zsófi távozásával végződött.

De persze ettől még minden megy a maga útján: lesz új főszerkesztő, lesz Index.hu, az emlékek megmaradnak, és a világ nem omlik össze. De azért mégis, van ebben az egészben egy kicsiny probléma... 

Öregszünk, miközben nem akarunk felnőni.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr475098271

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Houston, we have a problem. 2013.02.23. 09:39:01

Azt írja Szily Laci, hogy az Index már nem lesz ugyanaz, mint volt. Én azt mondom, az egész hazai internet nem lesz már ugyanaz, mint volt.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ardó 2013.02.22. 13:07:16

mondjuk nem gondolnam, hogy az atlagolvasonak fooldali top pozicios cikkben kellene tudtara adni h az a szemely akit az olvasok ugy 99.99%ban nem ismernek tavozik az indexrol. oke ez fontos esemeny a geekeknek es a szakmanak. az olvasoknak tophirben sztem nem.

btw az index mar reges regen nem az ami volt. ujsagirasbol bulvarfos lett. nagybetus. sajnos. es a legviccesebb az h mindezt mar 2008ban kardosG mondta el egy szemelyes beszelgetesben. azota a helyzet meg parszaz szazalekot romlott...

kovácspéterke 2013.02.22. 13:12:43

@Ardó: erre én is gondoltam. ez miért érdekes a közönségnek?

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.02.22. 13:13:58

@Ardó: Egyetértek. Ez nem hír. Ez max azt a (remélhetőleg) téves gondolatot ébreszti az olvasóban, hogy az Index már nem menő, az Indextől mindenki elmegy, az Indexet már kevesebben írják, olvassák...

szűkebb pátriárka 2013.02.22. 13:47:39

Az előttem szólóknak: azért ennyire nem kellene lebecsülni az olvasókat. Nem olyan hülyék ám, mint ahogy a magas lóról tűnik.

Igenis érdekelheti és érdekli is az olvasókat az, hogy ha az általuk olvasott újság/portál vezetésében változás történik.

Ardó 2013.02.22. 14:20:03

@szűkebb pátriárka: kar hogy ezt az alapelvet az index szerkesztoi nem alkalmazzak mikor a hireknek cimet adnak. de ebbe ne menjunk bele. nem tartozik a posthoz es a temahoz.

lujo22 2013.02.22. 18:50:40

csak nem a Szalai Annamária keze van a háttérben? :D

Vittore. 2013.02.24. 17:03:08

Kedves Kondrád, generációváltás zajlik (itt is). A ti köreitek névről ismerik egymást, ugyanazok az arcok járnak a konferenciákra és tarják is azokat, akik a 90-es években legelőször elkezdték.

De közben felnőtt egy másik generáció, aki nem jár konferenciákra, az Indexből csak azt a 2-3 újságírót ismeri, aki mindig a videókban szerepel és külföldre dolgozik, vagy legalább is a hazai piacra is úgy, hogy teljesen kimarad az előzőekben említett szűk körből.

Szerintem ezzel nincs is baj. AZ Index meg picit elvesztette a rugalmasságát és ez sajnos sokszor nagyon fájó, még akkor is, ha nagyon sok dologban ők mutatták az utat.


süti beállítások módosítása