Mai sajtóközleményben jött, hogy az Adverticum "terjeszkedik" dél felé, egészen pontosan horvátországi és szerbiai portálok kezdik el használni.
A horvátországi Oglasnik és a szerbiai Infostud online kiadó vállalatok is az Adverticum AdServerét választották több milliós látogatottságú online portfolióik hirdetéseinek menedzselésére. Magyarország piacvezető médiaoldali adszervere szolgálja ki ezentúl az Infostud tíz weboldalából és az Oglasnik csoport öt médiumából álló felületeinek hirdetéseit.
A hír örömteli, mert mindig jó látni, ha egy hazai cég terjeszkedik, ráadásul jó belépő lehet másoknak is arra a piacra. És nem utolsó sorban: talán túlzás nélkül el lehet mondani, az Adverticumot ismerik idehaza a legtöbben. Ha ezt a rendszert külföldön is használják, akkor bizony újabb lehetőségek nyílhatnak meg a hazai hozzáértőknek, a tudásunk felértékelődik. Ami lássuk be manapság nem egy utolsó szempont.
A nemzetközi referencia másik nagy előnye az Adverticum számára a hit: az a hit, hogy érdemes lehet külföld felé terjeszkedni, érdemes lehet piacot építeni. Ez is azt hiszem üdvözlendő.
Dolgoztam korábban az Adverticumnak, pont a mostani AdServer NG elindulásakor, és egy kicsit emiatt magaménak is érzem a rendszert. (Olyan 0,00000001 százalékig, maximum...) Így elfogult is vagyok feléjük, természetesen. De annál inkább drukkolok nekik.
Go, go Addverticum!
Utolsó kommentek