Egyik ügyfelemnél az általános üzleti célt egy szóval fogalmazták meg: növekedés. Azt hiszem, ez egy olyan igény, amely mindannyiunkban benne van, ha azt szeretnénk, jól menjenek a dolgok. Megtanultam: az üzletben olyan, hogy stagnálás, nem létezik. A stagnálás már gyakorlatilag csökkenést jelent (és a valóságban is: a nulla százalékos gazdasági növekedést az emberek valójában csökkenésnek élik meg).
De a válság miatt sokaknak az elmúlt évek nem a növekedésről szóltak. Bevallom, nekünk sem, a tavalyi évet jobbára takaréklángon oldottuk meg, legalábbis ami a belső erőforrásokat illeti. De aztán tavaly az év végére nagyon szépen beindultak a dolgok, és fejlődnünk kellett. Így januártól két új kollégával bővültünk, akik egy-egy fontos területen erősítenek bennünket.
Az egyik nagyon fontos terület most az online marketingben a közösségi média. Ezért az egyik erősítendő terület is ez lett, így bővültünk egy közösségi média szakemberrel Bánki Tamás személyében. Tamással (illetve Tatával, hiszen ez a beceneve) együtt tanítunk a Kürt Akadémián, és mégsem ott, hanem egy üzleti klubb találkozón, a BNI-ban jöttem rá, ő lesz az az ember, aki kell nekünk. A blogja erre található, aki még nem ismerné »»
A másik két fontos terület: a technikai háttér biztosítása, valamint a felhasználói / vásárlói élmények tervezése, elemzése, kutatása. Rengeteg munkánk kötődik online felületek tervezéséhez, és ezek megvalósításában való részvételhez, így kellett valaki, aki ezekben otthon van: így lett az Onlinemarketing.hu tagja Németh Ádám informatikus-mérnök, aki mind a fejlesztésben, mind az élménytervezésben (ergonómia, user experience) sok éves nagyvállalati tapasztalattal rendelkezik. Ádámmal egy startup projekten kezdtünk el tavaly dolgozni, ami egyelőre még nem kapott kis lendületet sem (sajnos), de kiderült, van értelme együtt dolgoznunk. Így az eseti munkákat állandósítottuk, és most már ő is kolléga. Neki is van blogja, erre tessék »»
Két új ember, és persze néhány új munka is jött, de immár nagyobb kapacitással és tudással sokkal több ügyfelet ki tudunk szolgálni. És természetesen nemcsak a fenti területeken, hiszen a fentieken kívül továbbra is foglalkozunk többek között ppc kampányokkal, display (banner) kampányokkal és online marketing tanácsadással is.
Növekedünk. Ez a fő célunk nekünk is 2013-ra.
Utolsó kommentek