Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Picture-book

Címkék: facebook

2013.03.07. csütörtök 22:03 Konrad

ID-10079116.jpgTehát akkor az új Facebook megjelenés azt fogja jelenteni, hogy a sok képet nagyobban fogjuk látni, meg az eddig eldugottabb csatornák majd elvileg könnyebben elérhetőek lesznek. Most mondjam azt, hogy bulvárosodik a Facebook? Szépen maga alá gyűri a Google+ és a Pinterest ötleteit, de olyan nagy változás mégsem történt. A közösségi tartalmak értelemszerűen továbbra is a közösségtől jönnek, a saját ismerősöktől, meg a lájkolt oldalakról. És persze a hirdetésekből...

Pozitívuma a mostani változásnak, hogy talán első körben nem lesz rosszabb a cégeknek. De nem hiszem, hogy ne folytatná a Facebook a terelgetést a fizetős irányba: kell a bevétel, ez világos. És valahol furcsa is lenne, ha egy platformmá váló szolgáltatás nem próbálna bevételre hajtani, nemigaz?

Apropó, platform. A Facebook logóból állítólag egy "f" betű lesz a maradék. Már annyira nem fontos a brand, végülis 1 milliárd légy nem tévedhet. Ez a brand visszafogás talán egy kicsit jobban hangsúlyozza, hogy a Facebook szeretne lenni az internet. Az új megjelenésnek is az a célja, hogy szervezettebben és áttekinthetőbben lássuk a tartamakat. Egyfajta uniformizálása ez a tartalmaknak, szerintem. Apropó, nem látok utalást arra, hogy az alkalmazásokkal valami történne. Ez most nem változik.

Lesz tehát új Facebook felület, ami szebb lesz, talán tényleg jobb is, és reményeim szerint használhatóbb is. Kiderül, ha majd megkapjuk mi is. Apropó, nekem még új keresőm sincs...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr955122192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.03.08. 09:26:53

Én egyre jobban örülök hogy nincs ilyen szarom, komolyan.

Vittore. 2013.03.08. 21:26:12

Ha az új kereső alatt a Graph keresőt értjük, akkor nekem sincs. Amúgy meg valamit valóban tenni kell a FB mostani hírfolyamával. Tudom, hogy sok ember csak azért lájkol egy oldalt, mert egy bejegyzését épp egymillióan megosztották, de én azért teszem, mert olvasni akarom MINDEN bejegyzését. S ne az FB döntse el mi fontos, illetve ne legyen rákényszerítve az oldal tulajdonosa, hogy egy kis pénzzel tehesse csak láthatóvá a bejegyzését.

Ennek ellenére persze a hülye játékfelkéréseket KÜLÖN le kell tiltanom, minden második nap kapok egy fake ncore.hu, ncore.eu meghívót, amikor a hülye is tudja, hogy az igazi a .cc végződésű, minden idióta "oszd meg ezt a képet, mert különben elviszik a vesédet a plázából" képet és felhívást a képembe tolnak - ha annyi adata van a Facebooknak, akkor miért nem ír egy okosabb szűrőt? Az előéletemet részletesen látja évekre visszamenőleg, szerintem kitalálható, mi a releváns.

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.03.11. 09:00:07

nekem van már új keresőm, de még sose használtam, odaadom, ha gondolod :D


süti beállítások módosítása