Tehát akkor az új Facebook megjelenés azt fogja jelenteni, hogy a sok képet nagyobban fogjuk látni, meg az eddig eldugottabb csatornák majd elvileg könnyebben elérhetőek lesznek. Most mondjam azt, hogy bulvárosodik a Facebook? Szépen maga alá gyűri a Google+ és a Pinterest ötleteit, de olyan nagy változás mégsem történt. A közösségi tartalmak értelemszerűen továbbra is a közösségtől jönnek, a saját ismerősöktől, meg a lájkolt oldalakról. És persze a hirdetésekből...
Pozitívuma a mostani változásnak, hogy talán első körben nem lesz rosszabb a cégeknek. De nem hiszem, hogy ne folytatná a Facebook a terelgetést a fizetős irányba: kell a bevétel, ez világos. És valahol furcsa is lenne, ha egy platformmá váló szolgáltatás nem próbálna bevételre hajtani, nemigaz?
Apropó, platform. A Facebook logóból állítólag egy "f" betű lesz a maradék. Már annyira nem fontos a brand, végülis 1 milliárd légy nem tévedhet. Ez a brand visszafogás talán egy kicsit jobban hangsúlyozza, hogy a Facebook szeretne lenni az internet. Az új megjelenésnek is az a célja, hogy szervezettebben és áttekinthetőbben lássuk a tartamakat. Egyfajta uniformizálása ez a tartalmaknak, szerintem. Apropó, nem látok utalást arra, hogy az alkalmazásokkal valami történne. Ez most nem változik.
Lesz tehát új Facebook felület, ami szebb lesz, talán tényleg jobb is, és reményeim szerint használhatóbb is. Kiderül, ha majd megkapjuk mi is. Apropó, nekem még új keresőm sincs...
Utolsó kommentek