Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Egyrétegű

Címkék: index

2013.03.11. hétfő 21:22 Konrad

picasion.com_7664c08be0372bd6c2d6d645921e2873.gifÉn tényleg megpróbáltam. Amióta elkészült ez az új Index címlap, én úgy használtam, ahogy azt kitalálták. A cikkek szépen felugráltak, megtanultam, ha mellé kattintok, akkor bezárja az ablakot, és igyekeztem megszokni ezt az egészet.

De nem sikerült. Biztos bennem van a baj, nem vagyok én egy tipikus felhasználó, gondolom. De azért elmesélem, miért kattintottam végül a címlap alján a "Cikkek rétegben" melletti kis pipára, hogy ezzel megszüntessem ezt a szolgáltatást.

Kezdődött azzal, hogy néha megjelentek olyan layer hirdetések, amelyeknek a kikapcsoló gombja a layer lezáró gomb mellé került, és a hirdetés helyett a layert zártam le. Na, gondoltam, majd ez javul idővel, és valóban. A héten már olyan layerrel találkoztam, ami betakarta a szöveget, de nem volt kikapcsoló gombja... Aztán meg az is "vicces" volt, amikor a layerben egy sky hirdetés hirtelen megduplázta magát, kétszer futott egymás mellett. Nem volt egy szép látvány, bár bizonyosan hatékony eszköz. Kérdés, vajon hányszor fizetett érte a hirdető?

Aztán ott van a blogok problémája. A címlapon a blogketrec blogjaira kattintva ugye az alsó réteg átvált Index2-re. Így pont azt veszítem el a layeres megoldással, ami az egyetlen értelme volt: hogy ott folytassam a böngészést a lezárás után, ahol tartottam. Mert layer nélkül a visszanyíl amúgy visszarak a pozícióba is az oldalon, de ez a váltás teljesen elveszi a fókuszt.

Meg aztán én szeretem a kommenteket is olvasgatni, és azokhoz plusz egy kattintás kellett, és az olvasás befejezését követő visszanyíl viszont nem működött mindig tökéletesen, néha valami furcsa javascript hibával félképernyőket láttam a két címlapból. Bár ez mintha kijavult volna pár napja.

És persze a címlapon továbbra is maradt a vegyes használat: bár a blogok és az Index.hu cikkek layerben jönnek, de a más tartalmak - értsd: Portfolio.hu, Velvet.hu, Sportgéza.hu és tsai. - hagyományos módon új oldalon. És ez meg is mutatta, hogy mennyire nem ad többet a layer.

Így végül, a sok zavaró hatás után úgy döntöttem, kikapcsolom. Sajnálom fiúk, de eddig bírtam.

(Amúgy csak óvatosan merem megjegyezni: a Fórumok még mindig nem jelentek meg az Index2 címlapon, pedig van ott már sok külső tartalom is. De Index Fórum, az nincs...)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr895128614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2013.03.11. 21:28:31

Én is kikapcsoltam már talán 2-3 hete, egyszerűen idegesítő. Ráadásul teljesen egyetértek, a blogok 90%-ánál a kommentekben folyik tovább az érdekes vita, tények kerülnek elő, így minden kedvenc blogomnál a kommenteket is elolvasom még akkor is, ha több száz komment jött össze. Nekem ráadásul sokkal jobban bejön a jobb klikk, megnyitás új tabban megoldás, aztán miután kiválogattam az engem érdeklő témákat, elolvasom később. Volt úgy, hogy fél nappal a megnyitása után, a tabban elfért.

szűkebb pátriárka 2013.03.11. 21:45:56

"De Index Fórum, az nincs..."

Nekem az a - nem újkeletű - érzésem van, hogy a CEMP-nél a fórum inkább már csak megtűrt, mint támogatott dolog.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.03.11. 21:47:46

@szűkebb pátriárka: nekem is, de a korábbi cikkem kommentjében Karotta azt írta, hogy lesznek topicok is az Index2-n.

mark.hu · http://mark.hu 2013.03.11. 21:57:24

Én is kikapcsolatam. Kb. hasonló okok miatt, amiket leírtál.

blash 2013.03.11. 22:32:56

@Vittore.: középsőgombbal egyszerűbb.

Én már a megújuláskor sem értettem, hogy mire jó. Kíváncsiságból kipróbáltam, de inkább ami érdekelt írás, azt külön tabon nyitom, nyitottam meg. Majd később olvastam véletlenül, hogy a címlap alján ki is lehet kapcsolni, de sokat nem befolyásol.

Nem szeretem a mostani webes trendeket, egyre kevésbé esnek kézre. Ilyen például a fix felső vagy oldalsó menü, ami ráadásként jó magas, széles, így egy csomó hasznos területet állandóan elvesz. Hasonlóan fosul sikerült mostani gmail is, azzal a frame-et imitáló overflow: scroll szerkezettel. Persze ez is jó szellős térközökkel. De ilyen a google reader kikapcsolhatatlan gyorsbillentyűi is. És ha már jól felidegesítettek az ilyen oldalak, mert gyakrabban nézem, használom, akkor jöhet a saját css, js tiltás stb.

De ez a komment pötyögős beviteli mező sem a legjobb, mert ha már csak ekkora, akkor legalább átméretezhető lehetne, hogy a szófosók is esetleg könnyebben átolvashassák az irományukat mielőtt elküldik. Létezik erre már sok kész js, jquery megoldás, de ilyesmire sajnos alig gondolnak...

Leni 2013.03.12. 00:12:41

( fórum lesz, technika adott, csak még nem volt időnk befejezni. )

Vittore. 2013.03.12. 07:45:44

@blash: tudom, hogy középső gombbal egyszerűbb, csak én általában a laptopomon dolgozom és a tapipad alatti középső gomb nem annyira áll kézre.

mullerpeti 2013.03.12. 08:05:44

Szinte mindig új fülön nyitom meg a cikkeket, ezért fel sem tűnt a változás.

Denton Cottage 2013.03.12. 13:58:15

@blash: "Persze ez is jó szellős térközökkel."

Lehet, hogy nem erre gondolsz, de:

1. fogaskerék a jobb felső sarokban
2. megjelenítési sűrűség: kompakt

blash 2013.03.12. 14:03:33

@Denton Cottage: á, ezzel már próbálkoztam, de nem lett kompaktabb, maradt a css matatás.


süti beállítások módosítása