Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Pontosítsunk...

Címkék: onlinemarketing

2013.04.15. hétfő 21:51 Konrad

ID-10051882l.jpgMég a múlt héten futottam bele egy cikkbe, amire felkaptam a fejem. De nem elsősorban a tartalma miatt, hanem sokkal inkább egy pontatlanság miatt. Aztán persze el is olvastam az egészet, és azt hiszem, érdemes ezzel foglalkozni.

Több megállapítás is van a cikkben, amit vitatnék. Mindjárt az első:

A legelső banner hirdetést az amerikai távközlési óriás, az AT&T számára készítette el a Hotwired nevű cég még 1994-ben.

Nos, ez nem igaz. Az első banner 1993-ban készült, az első hirdető egy jogi cég volt, a Heller, Ehrman, White and McAuliffe. Írtam már erről korábban. Innentől a többi kijelentést sem veszem túl komolyan, a magam részéről...

Bill Clausen, az AT&T akkori kommunikációs menedzsere is szkeptikus a formátumot illetően. Szerinte nem fejlődött eleget a megjelenési forma, amelynek evolúciója nagyon lassú. Hozzátette: a bannereknek "okosabbaknak" kellene lennie, hiszen a legtöbben egyszerűen figyelmen kívül hagyják azokat.

Igen, okosabbnak kellene lenniük. De ez mit jelent? Nyíljanak ki? Megteszik. Jöjjenek olyan helyre, ahol tuti látjuk? Megteszik. Célzottan jelenjenek meg? Naná, ezt teszik, ha a hirdető! és az ügynökség! nem bassza el. De az igazi vicc az, ha a fenti kijelentést összevetem ezzel:

G. M. O'Connel, aki annak idején szintén a Hotwirednél dolgozott, azóta pedig a Modem Media nevű ügynökséget alapította meg, elmondta: a legtöbb banner nem közvetít értéket, céljuk, hogy megzavarják a közönséget tevékenységében. Ugyanő a retargetinget, azaz azt a hirdetői gyakorlatot, amikor a cégek olyanokat próbálnak üzeneteikkel elérni, akiket már egyszer elértek, hátborzongatónak nevezte, és ahhoz hasonlította, mintha valaki a boltból kifelé igyekvő vásárlókat követné a parkolóba, aztán ráugrana autójukra.

Pedig a retargetingnél okosabb megoldás kevés van... Ez a hasonlít is sántít: a jól célzott retargetingnek nem nagyon van offline megfelelője, hiszen egy megszakított vásárlás vagy tevékenység folytatására szeretnénk rávenni az embert, az áruházba meg ilyen nem történik - nem tudunk elteleportálni onnan, ahol vagyunk. Azt hiszem, valójában arról van csak szó, hogy a fenti urak saját megoldásaikat akarják eladni, miközben a bannert tapossák.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr785228605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása