Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (101) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (9) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (11) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (11) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Librishopline

Címkék: üzlet

2013.05.13. hétfő 22:04 Konrad

librishopline.jpg

Még pénteki a hír, hogy a Libri és a Shopline egyesülni fog. Azóta próbálom emésztgetni, ugyanis számomra ennek a hírnek rengeteg érdekes olvasata van. Nem igazán tudom megmondani, mennyire egy folyamat eleje ez, vagy mennyire egyedülálló történet, de már önmagában az is érdekes, hogy egy online és egy offline cég egyesül. Láttunk amúgy már ilyet többet is, de nem annyira ebben az országban.

Az is érdekes kérdés, hogy miközben a Libri az utóbbi években túllépett a könyvkereskedői státuszon, és elkezdett komoly tartalmi portfóliót építeni (pl. Port.hu is náluk van), a Bookline-ból lett Shopline az egyik legjelentősebb hazai online médiabirodalom, az Index.hu-t (és ugye a Blog.hu-t) is magába foglaló CEMP része. Vagyis nagy kérdés, lesz-e további összeborulás, vagy megállnak ezen a szinten?

index_libri_2001.jpgLehet, ma már kevesen tudják, de a Libri és az Index.hu kapcsolata nem előzmény nélküli, nagyon komoly együttműködés alakult ki 2000-2001 környékén, de ez elsősorban marketing vonalon volt látványos akkoriban (ki lettek az Index.hu-val matricázva a Libri üzletek, és a Libri kiemelt helyeket kapott az Index.hu-n).

Egyébként a port.hu reklámértékesítése az Adaptive Médiánál van, nem a CEMP-nél. Az is érdekes lesz, változik-e ez (szerintem amúgy nem).

De a történet nemcsak az online média felől érdekes, érdemes megnézni a könyvpiacot is. Ez egy négypólusú piac,  legalábbis a nagy szereplőket nézve: Alexandra, Libri, Líra és Lant, Shopline (Bookline). Ebből az utóbbi ugye a fő online szolgáltatás, a Libri pedig kb. a második az offline hálózatok közt. Így most háromszereplős lesz a piac, egy két lábon állóval. Erre azt hiszem illene lépniük a többieknek is, főleg az internetet amúgy kifejezetten utáló Alexandrának.

Végül egy utolsó, szakmailag érdekes vetület: Liptay Gabriella. A Telekomot otthagyva egy kis kerülővel került az Invitel kommunikációjának az élére, és most a hírek szerint itt folytatja (ahova egyébként korábban befektetett). Ez azt jelenti, hogy nagyágyú fogja vezetni a kommunikációját az új cégnek: erősebbek lesznek.

Akkor most a Gazdasági Versenyhivatalra várunk, hogy engedélyezze az egyesülést. És hajrá!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr295299055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szűkebb pátriárka 2013.05.13. 23:11:35

"az internetet amúgy kifejezetten utáló Alexandrának"
A tulaj régebbi interjúkban tényleg fikázta a netet, de ehhez képest a gyakorlatban azért jól nyomják. A nagy négy közül a Alexandra webáruháza a legolcsóbb, (nem feláras) kiszállításban pedig a leggyorsabb.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.05.13. 23:19:20

@szűkebb pátriárka: jogos, nekem berögződtek azok a nyilatkozatok, amikben nekiment a netnek ezerrel.

ferimester · www.vasvariferenc.hu 2013.05.14. 09:20:51

Kijött a napi.hu-n is egy közlemény vagy inkább összefoglaló ezzel a tranzakcióval kapcsolatosan, és abban nekem egy rész ragadta meg igazán a figyelmemet, nevezetesen: a Libri nyereséges volt az elmúlt években, a Bookline-t üzemeltető cég viszont masszívan veszteséges.

gv 2013.05.14. 10:58:36

Valószínűleg előremenekülni (próbálnak) az Amazon miatt.

SpockCooper · http://spockcooper.blog.hu 2013.05.14. 19:24:20

Az alexandra.hu webárhuáza nem jó, és éppen emiatt tud olcsó lenni, de összességében is nagyon le van maradva. Köszi a Liptay Gabriellás infót!


süti beállítások módosítása