Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

O, mint Viktor

Címkék: onlinemarketing

2013.05.31. péntek 09:36 Konrad

50off2_k.jpgA marketing, mint társadalomtudomány nem független a mindennapoktól. Ahogy változik körülöttünk a világ, úgy reagál rá a marketing is. Mindenre és mindenkire. Az internet ehhez elsősorban mint új kommunikációs csatorna kapcsolódik: egy virtuális tér, ahol a marketinges folyamatok kapnak némi plusz segítséget. Ez a csatorna gyors, interaktív és globális. Így aztán itt kicsit látványosabban is lehet foglalkozni a mindennapjainkkal.

A marketing ugyanakkor pszichológia is: azzal foglalkozunk, mit akarnak az emberek, mik a vágyaik, az álmaik. És persze vadul manipuláljuk őket.

Korábban, fiatalon, politizáltam. Nos, az sem szól másról, mint a marketing: álmokról, vágyakról, és persze az emberek - itt:választók - manipulálásáról. És a cél is hasonló: eladni valamit. A jó politikus jó sales-es, jól el tudja adni magát és jól el tudja adni az ideológiáját (ha van neki). Ha egy ember eléri, hogy több százezren, több millióan kövessék, akkor az az ember el tud adni bármit, nem igaz? Az más kérdés, milyen a minősége a terméknek...

Egy nagy különbség azért van: a marketinges kedvet csinál, ismertté tesz és elad, a politikus ezek után ottmarad, ő az áru, és tőle várjuk a teljesítményt. A marketinges viszont marad a háttérben. Emiatt talán a marketingesnek könnyebb is a dolga: ha a termék nem jó, akkor majd legközelebb más termékkel dolgozik. Ha a politikus nem jó, akkor viszont nagyon nehéz újrakezdeni. Persze ilyenkor érdemes odafigyelni egy másik különbségre: egy jó kampány a marketingesnek bevételt, a politikusnak hatalmat hoz. És míg az egyikből meg lehet élni, addig a másikkal akár vissza is lehet élni.

De mindent összerakva, azért nyugisabb dolog marketingesnek lenni. Még akkor is, ha majd az 50. szülinapomat nem fogja megünnepelni az Index2 egy tematikus nappal.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr235336734

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 144. 50 felett is van politika (Orbánnak is) 2013.05.31. 16:23:52

Most, hogy az egész ország értesülhetett Orbán Viktor ötvenedik születésnapjáról, a nép továbbá kifejezhette őszinte és kevésbé őszinte jókívánságait*, tegyük fel a kérdést: mikor öreg egy politikus? A francia tapasztalat azt mutatja, hogy semmiképpen ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s 2013.05.31. 15:02:38

"A marketing, mint társadalomtudomány "
Most viccelni tetszik? A marketing NEM társadalomtudomány. Illetve tegnap még nem volt az, továbbá nem tudok róla, hogy ebben az ügyben a mai napon jelentősebb változás állt volna be.

"A jó politikus jó sales-es, jól el tudja adni magát és jól el tudja adni az ideológiáját (ha van neki)."
Teljes zűrzavar a fejben. A politikusnak nem kell eladnia az ideológiáját, mert az ideológia nem az övé, sokkal inkább egy már korábban létező eszme a társadalom egy eléggé széles rétegében. Ez tehát már eleve adva van, a politikus legfeljebb kimondja, megfogalmazza, de semmiképpen nem ő találja ki. Tipikus magyar - és persze hibás szemlélet - hogy a politikus mögé állnak fel a tömegek. Nem, kérem tisztelettel, a politikus áll a tömegek elé. Micsoda különbség, igaz? Talán egyszer ki is próbálhatnánk. Itt volna az ideje.


süti beállítások módosítása