Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kulcsszó, kulcsszó, mondd meg nékem...

Címkék: seo

2013.06.21. péntek 23:41 Konrad

ID-10067088.jpgAz egyik projektünk kapcsán elég fontos, hogy fel tudjuk mérni, a számos kulcsszó közül melyik az a néhány, amire nagyon fontos, hogy előre kerüljünk. Közepesen versengő piacról van szó, egy olyan területről, ahol folyamatosan kell hoznunk az új látogatókat, azokat rávenni regisztrációra és a szolgáltatás használatára.

Bár a Google-nek vannak eszközei, amelyek megmutatják, egy-egy kulcsszóra mennyi a becsült havi keresés, ez azért nem ad mindenre választ. Például arra egészen biztosan nem, hogy az adott kulcsszóra valójában hányan várható, hogy kattintani fognak, és arra sem, mennyi lesz ebből a regisztráció.

A lehetséges regisztrációs számot egy viszonylag egyszerű módszerrel szoktuk megbecsülni: az adott kulcsszóra AdWords hirdetéssel forgalmat viszünk az oldalra, mérjük, hogy mennyi regisztrációt hoz.

A másik trükk a Webmestereszközökben rejlik. Tanítom, és rendszeresen elmondom, hogy miközben a Google Analytics azt mutatja meg, mit csinál a felhasználó az oldalunkon, addig a Webmestereszközök azt mutatja meg, mit lát a Google az oldalunkból. És ráadásként ad egy jelentést azokról a kulcsszavakról illetve kifejezésekről, amelyek látogatókat hoztak az oldalunkra. Megmondja, átlagosan hanyadikak vagyunk, és megmondja persze azt is, hogy az adott szóra hányszor jelentünk meg és hányszor kattintottak. Vegyük észre a fontos különbséget az Analyticshez képest: itt minden kulcsszót látunk, miközben a kereső organikus forgalom egy részét (pontosabban a kulcsszavakat) a Google nem mutatja meg. Persze nem tudjuk, mi történik utána az oldalon...

Nos, ha a kulcsszavunk bekerül a rendszerbe, vagyis kattintottak rá, akkor máris egy picit több infónk lesz arról, milyen arányban szoktak pl. kattintani rá. És ezt máris fel tudom használni tervezéshez.

A végső célom minél több normális látogató az oldalra. A kulcsszavak csak egy eszköz, de meg kell ismernek azokat. Például a fenti módszerekkel.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr35372915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lille havfrue 2013.06.22. 19:08:07

Ha lehetne, a címben inkább "...mondd..." szerepeljen!

hudinika 2013.06.24. 16:54:46

Én még nem vettem észre lényegi különbséget a webmaster tools-os és a forgalmi forrásos (analytics) lista között. Ezek szerint van?


süti beállítások módosítása