Lassan vége a nyárnak, most is éppen szinte őszi eső esik, pedig még augusztus van. De a nyár vége egyben a piac élénkülését is jelenti. Eddig pihenhettünk (már aki), de most ismét bele kell vágni, indul a nagy vágta, aminek majd csak a karácsonyfa alatt lesz egy kicsit vége. Vagyis aki eddig még nem tervezte meg, mit fog az ősszel csinálni, az most húzzon bele!
Számos rendezvény, konferencia és képzés is lesz, ahol érintett vagyok, plusz a nyáron sok érdekes tapasztalatot is gyűjtöttem, így azt hiszem nem leszek téma nélkül a következő időszakban sem, és vissza tudok állni a sűrűbb bejegyzés írásra. Vége a nyári szünetnek.
Igazán nagy változások nem történtek, de sok kicsi igen. Mindenképpen érdekes egy kicsit (újra) körbejárni az email marketinget, főleg a Google levelezőrendszerének a radikális változásai miatt. Érdekes téma lesz, hogy vajon meg tud-e újulni a display piac. És talán az is érdekes lehet, hogy mit tehetünk, ha a számunkra szuperhatékony (vagyis olcsó) eszközök nem hoznak elég konverziót.
No és persze a mobil. Mindenkinek ott van a zsebében egy számítógép, egyre többen használnak rajta internetet, és ha igaz, hogy jövőre nem lesz roaming díj az EU-n belül az adatforgalomra sem, akkor egy minőségi változást is átélhetünk: a nálunk vendégeskedő külföldiek igénye megnőhet a minőségi mobilos tartalmak iránt, és az EU-ba utazó magyaroknak is kialakulnak új igényeik. Vagyis radikálisan növekedhet ez a piaci szegmens is.
Húzzunk tehát bele, ez már egy dolgozós hét lesz, és innentől az év végéig tolni kell a szekeret!
Utolsó kommentek