Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Kommunikáci-oh!

Címkék: onlinemarketing

2013.09.10. kedd 23:07 Konrad

ID-100183955.jpg

Ma megint az élet írja a blogom... Történt, hogy abban az óbudai iskolában, ahova a lányom jár, egyre jobban elszaporodtak a nem kívánt események. Tudni kell ehhez, hogy sokkal lazább volt az iskolai rend a szülők felé, mint máshol szokás: délután fel lehetett menni a gyerekekért az osztályba, lehetett beszélgetni ilyenkor a tanárokkal, stb. De sajnos ezzel a helyzettel néhányan visszaéltek, plusz bárki be tudott menni az iskolába. Így aztán a sokadik lopás és balhézó szülők miatti rendőrség kihívás után az iskola úgy döntött, szigorít.

Eddig a történet nem túl különleges, a romló közhangulat és közbiztonság egyenes következménye a szárnyaló gazdaságunknak, a növekvő foglalkoztatásnak. Viszont a kitalált új rendszer bevezetése elég kaotikusra sikeredett. Egyrészt nem sikerült minden részletében jól kitalálni, másrészt elfelejtették normálisan kommunikálni, mi is fog történni és mikor.

Így aztán elég sok szülő felháborodott, történtek olyan dolgok, amikor az iskola sem állt a helyzet magaslatán, persze a szülők szerint az iskola illetve a tanárok a hibásak, a tanárok szerint a helyzet, a törvények és a szülők. Mindezt tetézte az iskolakezdés zűrzavara, a fantasztikus központosítás a következményei, és persze az a tény is, hogy a korábbi években megszokotthoz képest a mai napig több könyv meg sem érkezett. (Az csak hab a tortán, hogy a megkapott könyvcsomagok több, mint fele hibás volt - hiába, újabb sikertörténet ez!)

Szóval, van egy kaotikus helyzet, amikor nagyon-nagyon fontos lenne a határozott, gyors és pontos kommunikáció. És ez az, ami elmaradt. Egész egyszerűen nincsenek felkészülve arra, hogy időben és pontosan mindent elmondjanak. Persze, valahol megértem, kaptak a nyakukba a tanárok és az iskola vezetői annyi szart, hogy abból önmagában nehéz kimosakodni (lásd még: a ráció fosztóképzője az "adminiszt"), de azért a szülők joggal várják el, hogy tudjanak a dolgokról.

A radikális változás, vagyis az, hogy mostantól a szülők nem mehetnek be a suliba, csak az előtérben maradhatnak, bár visszalépés és véleményem szerint rossz dolog, de úgy tűnik, szükséges. Lehetne más megoldás is persze, de az biztos, hogy többe kerülne (pl. szülő kártya, vagy mittudomén, nem vagyok azért ebben szakember). De nem elég ezeket kitalálni, nem elég megvalósítani, meg kell tanulni kommunikálni is.

Ugyanis a legnagyobb baj az információ hiánya. Ilyen hétköznapi helyzetben is, ha megkapjuk a kellő tudást, akkor sokkal jobban állunk hozzá a dologhoz. Én például, amikor felháborodtam (forrt bennem a düh), akkor beszéltem az egyik (ismerős) tanárral, aki az iskola egyik vezetője is, és higgadtan megkérdeztem tőle az okokat. Így, hogy látom a hátteret, kicsit máshogy látom a történteket. Továbbra sem tetszik, de megértem, miért csinálják. Mindössze annyi kellett ehhez, hogy kommunikáljanak velem!

A válságok jelentős része ugyanis információ hiányból fakad. Ezt tanuljuk meg, minden esetben: ha a cégünknél van változás, ha az ügyfelek felé kell mást mondanunk, ha a szolgáltatásunkban kell szigorítanunk, akkor mindig pontosan és őszintén próbáljuk meg elmondani az okokat (ha azok publikusak). Sok idegeskedéstől megkíméljük ezzel magunkat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr455506626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása