Sokan írunk itt-ott a közösségi médiában. Blogot, Twitter üzenetet, képaláírást, Facebook bejegyzést. Van, aki csak passzióból, mások pénzért is. Azért írunk, hogy olvassák el sokan. Olvassátok. Olvasd. És benne fel is merült a kérdés: mi a jó megszólítás? Oké, a…
Miként fogom szólítani...
Címkék: onlinemarketing közösség
2013.10.24. csütörtök 23:44 Konrad
2 komment
Olvasatlan tab-ok temetője
Címkék: onlinemarketing
2013.10.22. kedd 00:51 Konrad
Neked hány napnak vagy hétnek kell eltelnie, hogy egy későbbi olvasásra kinyitott tab-ot (fület, a böngészőben) végül olvasatlanul lezárj? Van egyáltalán ilyen füled? Nekem rendszeresen. Egyre több az olyan cikk, ami érdekel, és egyre kevesebb az időm elolvasni azokat. Aztán ott…
5 komment
A nem látható bannerek
Címkék: onlinemarketing üzlet
2013.10.21. hétfő 00:07 Konrad
Az mindig is érdekes kérdés volt, hogyan is kell mérni az online hirdetéseket. Mert azt tudjuk, hogy lehet mérni, és sok dolgot lehet mérni, de végül a számlázásnál csak kevés adatot kapunk, és nem mindegy, mik ezek. A bannerek árazásának "őskorában" a megjelenés számított.…
Utolsó kommentek