Ha már egyszer kampányt futtatsz a neten (vagyis bárhol megjelenik hirdetésed), és a cél az, hogy a weboldaladon csináljon valamit az érdeklődő, akkor ne a címlapodra vidd, hanem legyen egy olyan érkezési oldalad (angolul landing page), amire ha beviszed, akkor ott megtud minden fontos információt.
A jó érkezési oldal növeli a kampányod hatékonyságát és ráadásul a vevői bizalmat is. A mai tippünk tehát: legyen érkezési oldalad!
Amikor kampányt tervezünk, amikor összerakunk egy grafikai és tartalmi megjelenést, akkor minden esetben javaslunk landing page-et is, sőt, meg is írjuk azt, meg is tervezzük. De a landing page készítése mégsem egy egzakt tudomány. Nem arról van szó, hogy ha jobbra rakod kékkel a gombot és azt írod rá "Vásárolj!", akkor biztos a tuti siker. A landing page tipikusan az az eszköz, amit folyamatosan kell tesztelni. Részben érdemes A/B tesztet használni, részben érdemes folyamatosan változtatni ezt-azt rajta. Gombok színét, elhelyezését, a szöveg hosszát, a használt képeket stb. És persze folyamatosan figyelni az eredményeket, melyik a jobb és mi az, ami rossz irányba visz. Így lesz valóban hatékony eszköz az érkezési oldal.
Utolsó kommentek