Beszélünk mi itt mindenféle tippekről, meg UX-ról, meg amit csak akarsz, de a valóság az, hogy egy sokmilliárdos éves forgalmú cég, sokszázmilliós nyereséggel képes olyan weboldalt csinálni, ami mindent felülír. Nem azért, mert olyan jó lenne, hanem mert annyira gáz. Mert ugye zenél. De mit zenél!
Egy olyan vállalati indulót, ami finoman szólva is gáz. És aztán folytatják is...
A tartalom már nem is érdekes. Ez, így, a hazai webszemét egyik legnagyobb hangos mozgó gif-je, Szarvas sehol nincs. Ez a valóság.
Gondolom, van a cégnél egy főnök, aki szerint ez így kóser. Aki azt hiszi, ez így nagyon jó. De nem, kedves akárki, ez nem igaz. A király meztelen! Ez így gáz. És az a sok látogató, aki most beesett, nem a cégre kíváncsi, hanem röhögni ment oda.
És hogy miről is van szó? Íme.
2014-ben egy ilyen weboldal nem korszerű. Nem vállalható. Nem közvetít semmilyen pozitív értéket. Olyan csehszlovák, kendács, szomszédpistike hatású.
Utolsó kommentek