Ha valaki e-mailben kér tőled információt, bejelent valamit egy ügyfélszolgálati címen, vagy egyszerűen csak üzenne, akkor természetes, hogy azonnal nem mindig van módod válaszolni. Ilyenkor viszont a feladó nem tudhatja, az üzenete valóban célt ért-e. Ezért, és azért is, hogy lássa, foglalkozol vele, érdemes beálltani automatikus válaszküldést.
Ebben természetesen nincs válasz a problémára, de annyit tartalmaz, hogy a levelet megkaptad, és bele is írhatod, várhatóan mikor válaszolsz (következő munkanapon, 48 órán belül stb.)
Sőt, ki is egészítheted az üzenetet olyan linkekkel, ahol akár választ is kaphat a problémáira: a FAQ (gyakran feltett kérdések), ha van segítség oldal, esetleg valamelyik közösségi média csatorna.
Ez a megoldás egyértelműen bizalomépítő, így segíti az ügyféllel való jó kapcsolat kialakítását.
Mai tippünk: használj azonnali válaszlevelet az ügyfélszolgálati jellegű címek és az ajánlatkérő címek esetében!
Utolsó kommentek