Egy e-mail kampány és a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelési rendszer (crm rendszer) között nagyon sokféle kapcsolat lehetséges. Ezek közül egy lehetséges kapcsolat az, amikor az e-mail kampányunkat a crm adatai alapján állítjuk össze.
Az e-mail kampány sikerességében nagyon sokat számíthat a pontos célzás. Minél személyre szabottabb üzenetet tudunk küldeni, annál nagyobb az esélye az üzleti sikernek. A crm rendszer - ha az jól van használva, vagyis valóban pontos adatokat tartalmaz - tökéletes eszköz a célzás előkészítésére. Egyrészt alkalmas lehet eseti üzenetek küldésére, például amikor névnapra vagy születésnapra küldünk jókívánságot, és ezzel együtt akár valami egyedi ajánlatot is. Másrészt egy-egy csoport leválogatását is megtehetjük, például bizonyos terméktípust vásárlókat vagy egy adott településen élőket elérve.
Mai tippünk: használjuk a crm adatokat az e-mail kampányok előkészítésénél a megfelelő célzásokra!
Utolsó kommentek