Halljuk, olvassuk, hogy jó dolog a hírlevél, építsünk adatbázist. De mire való a hírlevél? Mikor építsünk, mikor használjuk?
A hírlevél elsősorban lojalitás növelő eszköz. Ebből következően akkor érdemes elsősorban hírlevelet csinálni, ha visszatérő vevőink vannak, ha olyan dolgot csinálunk, ahol számít az újra eladás. Vagyis ha van egy webshopunk, van egy szolgáltatásunk, amit többször igénybe vesznek, akkor legyen hírlevél.
A hírlevél arra is jó lehet, hogy bonyolultabb terméket eladjunk. Ilyenkor fokozatosan épülhet fel az igény a szolgáltatásunkra, tehát ebben az esetben is megfontolandó a hírlevél indítása.
Ha a szolgáltatásunk egyszeri vagy extrém ritkán ismétlődik (ilyen például a lakás vétel/eladás), akkor a hírlevél inkább zavaró eszköz.
Mai tippünk: ha vannak visszatérő vevőid, akkor érdemes hírlevelet indítanod.
Utolsó kommentek