Néha nagyon kevés helyünk van arra, hogy szöveges hirdetész jelenítsünk meg. Például a Startlap címlapján a kiemelt dobozokban mindössze 45 karakternyi helyünk van - szóközökkel együtt! Ez talán a legrövidebb hirdetési hely a hazai interneten.
Egy ilyen helyre értelemszerűen nem lehet teljes ajánlatot megírni. Ami ide kerül szöveg, annak lényegében egy feladata van: felhívni a figyelmet, rávenni arra az olvasót, hogy kattintson. Ha elég ügyesek vagyunk, akkor még utalhat a szöveg az ajánlat jellegére - de konkrét ajánlat szinte soha nem fog beleférni, vagy csak nagyon távirati stílusban.
De ez nem is baj. Az ilyen rövid linkek csak teleport kapuk, amin keresztül a felhasználót az érkezési oldalunkra visszük, és majd ott fogja megismerni a teljes ajánlatot. Ezért az ilyen rövid linkeket sosem érdemes egy címlapra vagy sok ajánlatot tartalmazó oldalra irányítani. Ha jó eredményt akarunk, akkor a kedvcsinálás után egyszerűen csak folytatjuk a hirdetést kattintás után.
Mai tippünk: a nagyon rövid szövegekbe ne akarjunk mindent beleírni, csak arra használjuk, hogy a figyelmet felkeltsük!
Utolsó kommentek