Ha keresőben hirdetsz, akkor növeli a hatékonyságot, ha a hirdetésedben szerepel az a kulcsszó (vagy kifejezés), amire a keresés történt. Ezt persze tudja jól a Google is, ilyenkor például kicsit olcsóbb lesz neked a kattintás, és még ki is emeli vastagítással a keresett kifejezést a hirdetésedbe.
Vagyis jó lenne, ha minden egyes fontos kulcsszóra készülne hirdetés változatod! Ez olyan 15-20 szó esetén nem annyira nehéz, de ha több száz ilyen szavad van (például egy webáruház esetében), akkor már jobb, ha valamilyen automatizmust használsz. Készíts olyan szöveget, amiben a keresett szónak, kifejezésnek kihagyod a helyét, és oda bármi behelyettesíthető! A többit megoldja a Google AdWords: berakja a keresett szót, ha úgy állítod be.
Mai tippünk: használj a kulcsszavakhoz szövegváltozatokat, hogy ezzel is hatékonyabb legyen a megjelenésed!
Utolsó kommentek