Ha más hírlevelében hirdetünk, akkor az egyik lehetséges megoldás a banner hirdetés használata. Ez bár látványos, de korlátozott lehetőség, így érdemes ezzel kicsit foglalkozni, mit is érdemes csinálni.
- Először is, elég sok e-mail program nem fog mozgó hirdetést megjeleníteni, így még mozgó képet sem tudunk használni, nemhogy Flash-t...
- Aztán érdemes a hirdetést úgy megcsinálni, hogy a hírlevél olvasói számára is érdekes legyen: egy hírlevél esetében talán kicsit jobban tudunk célcsoportra szűkíteni (nem minden esetben persze).
- A hírlevél képi megjelenését is érdemes megismernünk, hogy a bannerünk ahhoz alkalmazkodjon. (Az, hogy hogyan, már persze taktika kérdése.)
- Ne felejtsük el, hogy mérjük a kattintást mi magunk is,
- és persze adott esetben vigyük egyedi landing page-re az érdeklődőt.
Mai tippünk: ha más hírlevelében bannerrel hirdetünk, akkor ne egyszerűen itt is jelenítsük meg a kampányunk hirdetését, hanem tervezzük "hozzá" a hírlevélhez, ha tehetjük.
Utolsó kommentek