Ha nincs saját adatbázis, de szeretnénk mégis direkt e-mail megoldást használni egy kampányban, akkor az igazi, hatékony és legális megoldás az, ha erre hivatott eDM szolgáltatót veszünk igénybe a megvalósításkor.
Vannak olyan cégek, amelyek e-mail adatbázisokat építettek, azzal a céllal, hogy arra mások reklámleveleit ki tudják küldeni. Ezt a cégek vagy valamilyen általuk kezelt szolgáltatás segítségével rakták össze (pl. ingyenes e-mail rendszer) vagy nyereményjátékokkal, egyéb promóciókkal gyűjtötték. Ebből következően jellemzően sokkal több információval rendelkeznek egy-egy címzettről, mint azt a saját listák esetében megszokhattuk. És ezen sok információ segítségével igazán pontos célzásokat tudunk beállítani.
Tippünk: ha élvezni akarjuk a direkt e-mail kampányok előnyeit, de nincs saját adatbázisunk, akkor használjunk eDM szolgáltatót!
Utolsó kommentek