Meg szoktam kérdezni a hallgatóimat, szeretnek-e hirdetést nézni. Általában az a válasz, hogy nem. Aztán megkérdezem, el tudják-e azt képzelni, hogy direkt azért látogassanak meg egy weboldalt, hogy azon a hirdetéseket nézzék meg. Kapásból az a válasz, hogy nem.
Pedig.
Pedig az apróhirdetési oldalak, az árverező oldalak, az árösszehasonlító oldalak ilyenek. Azért megyünk ezekre, hogy hirdetéseket nézzünk. Direkt, akarattal, előre megfontolt szándékkal.
Hát nem furcsa?
Éppen ezért hatékonyak az ilyen oldalak: az oda érkező látogatóknak vannak igényeik, és ha ezeket pont mi elégítjük ki, akkor kölcsönös az öröm.
Mai tippünk: ne feledjük, az apróhirdetés jellegű szolgáltatások legnagyobb előnye, hogy motivált, vásárlási szándékkal rendelkező felhasználók látogatják!
Utolsó kommentek