Kuponnal sok embert be tudunk vonzani. Megkapják, amit vettek. Ennyi lenne az egész? Itt a vége a történetnek?
Nem! Szerintem csak itt kezdődik! Fogjuk meg ezeket az embereket, tudjunk meg róluk minél többet, és ezeket az információkat használjuk is fel a jövőben. Mire gondolok? Egy szálloda bátran kérjen el több adatot, kérdezze meg, milyenek az utazási, nyaralási szokásaik, mi az, ami számukra kedvező ajánlat. Egy termék eladásakor is kérdőívezhetünk, elégedettséget mérhetünk.
Ha valaki kuponnal érkezik, azonnal kerüljön bele a crm rendszerünkbe (ha van) vagy legyen tagja a hűségprogramunknak (ha nincs, akkor legyen). Fogjuk meg, és a későbbiekben már közvetlen ajánlatainkkal érjük el!
Mai tippünk: egy kuponos akció önmagában kevés, legyen belőle ügyfélszerző, adatbázis építő akció!
Utolsó kommentek