Az internet azért különleges kommunikációs csatorna, mert a fogyasztónak elvileg van lehetősége azonnal reagálnia. Miközben a hagyományos csatornák elsősorban arra jók, hogy a fogyasztók befogadják az üzeneteket, addig az interneten teret adhatunk a reagálásra is.
Miközben ez az új lehetőség már a web kezdete óta elérhető, csak az utóbbi szűk tíz évben kezdtük el valóban használni, elsősorban a közösségi média térnyerésével. Pedig ez a lehetőség általában is adott, nem kell hozzá semmilyen külső szolgáltatás, akár egy hirdetésben vagy a saját weboldalunkon is kialakíthatjuk az interakcióhoz szükséges felületet.
Hogy ez miért lehet fontos? A fogyasztókat ha be tudjuk vonni a folyamatokba, akkor ők közelebb kerülnek hozzánk, jobban megjegyeznek bennünket és ezáltal hatékonyabban fogunk tudni kommunikálni is.
Mai tippünk: az internet nem egyirányú csatorna. Használjuk ki a lehetőségeit!
Utolsó kommentek