Ha olyan céged van, amelyik viszonylag gyakran ad ki sajtóközleményt, akkor csinálhatsz ennek egy külön blogot is. A blog tartalma ilyenkor nem más, mint maga a sajtóközlemény. A megoldás előnye, hogy megtalálható és kereshető lesz a jövőben minden közleményed.
A hátránya a megoldásnak, hogy ez nem blog, csak egy gyűjtemény. Kis valószínűséggel fog kialakulni itt beszélgetés, kevés visszajelzés fog érkezni. Sok esetben ezért nem is engedik a kommentezést. És innentől ez már csak egy blogszerűen megjelenő weboldal lesz.
Ugyanakkor kétségtelenül jobb ez a megoldás, mint a weboldaladon valahova eldugni a közleményeidet, így bár nem javaslom, hogy blognak nevezd, de ha indokolt, érdemes élni ezzel a megoldással. De közösségépítést ne várj tőle.
Mai tippünk: indíts sajtóközlemény blogot, ha van annyi közleményed, és ez a legkényelmesebb megoldás, ami elérhető számodra!
Utolsó kommentek