Az ügyféllétra csúcsa, a leginkább hozzánk ragaszkodó ügyfelek a felelős ügyfelek. Ők már nemcsak akkor foglalkoznak velünk, ha valaki megkérdi őket, nemcsak akkor aktívak, ha alkalmat adunk rá, ők folyamatosan együtt élnek velünk, és ha kell, megvédenek bennünket.
Ismert az a jelenség, hogy ha egy népszerű cég népszerű termékéről kritikát írunk, akkor hirtelen megjelennek a rajongók, és nemcsak cáfolják a leírtakat, hanem még az írót is elkezdik támadni? Azok az emberek, akik ilyenkor elkezdenek védekezni, nem a cég által fizetett ügynökök, azok az emberek felelős ügyfelek. Számukra annyira fontos, hogy a szeretett márka pozitív színben tűnjön fel, hogy tesznek ezért.
Mai tippünk: ismerd meg a felelős ügyfeleidet, és figyelj rájuk, nehogy a tevékenységük visszaüssön a márkádra!
Utolsó kommentek