Az ügyféllétrát megismerve, ezen keresztül az ügyfeleinket egyfajta kategória szerint csoportosítva, már láthatjuk, hogy vannak olyanok, akik maguktól is aktívak. Ők elsősorban az evangelista és a felelős ügyfelek. Ezek alapján elmondhatjuk az alábbiakat:
- az aktív ügyfelek a közösségi médiában is könnyen aktivizálhatóak
- az aktív ügyfeleknek tartalmat kell adni, hogy ezt feldolgozhassák, erről írhassanak, azt megoszthassák
- az aktív ügyfeleket bevonni kell a folyamatokba, nem tovább erőltetni az aktivitásukat
- ugyanakkor a nem aktív ügyfelekkel is érdemes lesz foglalkozni
Elmondhatjuk tehát, hogy jó esetben eleve vannak aktív ügyfeleink, csak meg kell találnunk őket és eszközöket kell nekik biztosítanunk.
Mai tippünk: közösségi média aktivitást a meglévő aktív ügyfeleinken keresztül érdemes elkezdeni építeni.
Utolsó kommentek