Kár lenne keresni a marketing könyvekben a bejegyzés címét, azt hiszem, ezt csak én használom. De úgy gondolom, plasztikusa leírja azt a helyzetet, amit szeretnék bemutatni.
Gábor Zsazsa egyszer azt nyilatkozta a sokadik botránya (és férje) után, hogy "mindegy, hogy mit, csak írjanak rólam". Vagyis nem baj, ha rosszat írnak az emberről, az a lényeg, hogy foglalkoznak vele, hiszen az azt jelenti, hogy érdeles. És igen, sok olyan ember van - nevezzük őket az egyszerűség kedvéért celebeknek -, akik esetében ez még igaz is. A botrányok - egy bizonyos szintig legalábbis - egyáltalán nem csökkentik az emberek népszerűségét.
De ez csak a szórakoztató iparban, annak is a könnyed műfajában igaz! (És ott sem minden határon túl...)
Egy cég esetében a negatív hír nagyon rossz. Írtam már róla, hogy a rossz hírek gyorsabban terjednek - ez azt is jelenti, hogy több emberhez eljutnak. Ráadásul hajlamosak vagyunk nem ellenőrizni az információkat, így egy negatív hír akár évek múlva is visszaüthet!
Mai tippünk: vigyázzunk arra, hogy ne beszéljenek rosszat a cégünkről! Gábor Zsazsa híres mondása sajnos nem igaz a gazdaságban.
Utolsó kommentek