A Facebook nemcsak egy közösségi média szolgáltatás, hanem egy hatalmas hirdetési felület is. Ráadásul olyan hirdetési felület, ami nagyon jól skálázható és nagyon pontosan célozható is. Elsősorban ezért is szeretjük.
Ugyanakkor a Facebook hirdetési megoldásai folyamatosan változnak, hiszen a Facebook célja a minél optimálisabb felületkihasználás és kampányfuttatás, lehetőleg olyan módon, ami a felhasználókat nem "bántja", vagyis nem kifejezetten zavaró.
A Facebook hirdetési rendszereében alapvetően három megjelenési megoldás van. Ezeket elég sok módon tudjuk elérni, elsősorban a belső hirdetési rendszert lehet erre használni. Ezek az alábbiak:
- hirdetések a hírfolyamban
- hirdetések a jobb oldali hasábban
- display hirdetések egyéb felületeken
Mai tippünk: nagy elérést és pontos célzást is lehet a Facebook-on hirdetéssel elérni.
Utolsó kommentek