A Facebook-ot azért szeretjük, mert nagyon jól lehet célozni a hirdetéseket, miközben tényleg nagyon sok embert el tudunk érni. A hirdetések célzása alapvetően egyszerű, de talán pont ezért több tervezést, előkészítést igényel, mint például egy kulcsszavas célzás.
Amit célozhatunk, az egyrészt demográfiai adat (kor, nem stb.), másrészt lakóhely, harmadrészt a Facebook által megismert viselkedés, kategória. Ami nagy segítség, hogy bárhogy alakítjuk, keverjük a célzást, a Facebook megmondja a potenciálisan elérhető személyek számát. Fontos, hogy potenciálisan elérhetőek számát adja meg, és arról nem "nyilatkozik", hogy mennyi idő alatt érhetjük el az összest, vagy akár csak egy részüket.
Lássunk 1-2 érdekes célcsoportot:
- 18-65+ közötti Budapesti nők, akik a halászat/horgászat iránt érdeklődnek: (Akik érdeklődésüket fejezték ki a(z) halászat/horgászat iránt, illetve kedvelnek vele kapcsolatos oldalakat) 6200 Fő
- Magyarországi, Facebook oldal adminisztrátorok: (olyan emberek, akik legalább egy oldal adminisztrátorai)
13-18 : 146.000
18-30: 320.000
65+ : 13.600
Összesen: 700.000
Mai tippünk: nézzük meg, hogy kikre tudunk célozni, és tervezzük meg, hogy hogyan tudjuk elérni a célcsoportunkat a leghatékonyabban.
Utolsó kommentek