Írtam már róla, hogy a Facebook folyamatosan csökkenti az oldalakra kirakott bejegyzések spontán (nem fizetett) elérését. Ez viszont nem igazán jó akkor, ha több embert akarunk elérni, nemcsak azokat, akiket a Facebook szerint érdekel az, amit csinálunk.
Tehát ha írtunk egy bejegyzést, és azt szeretnénk, hogy minél többen lássák, két lehetőségünk van. Az egyik a bejegyzés kiemelése, erről majd később írok, a másik pedig a bejegyzés népszerűbbé tétele hirdetés típus. Ennek segítségével nemcsak a rajongótáborunkhoz juttathatjuk el a bejegyzésünket, hanem az általunk választott célcsoportnak is. Az oldal és a bejegyzés kiválasztását követően, a Facebook aktivitásra fogja optimalizálni a megjelenést. Ilyenkor aktivitásnak számít a bejegyzés kedvelése, a hozzászólások, a megosztások és a fényképek megtekintései.
Mai tipp: ha reklámozni akarunk egy bejegyzést, úgy írjuk meg, hogy az elején minden olyan információ szerepeljen, ami aktivizálja a célcsoportunkat!
Utolsó kommentek