Egyszerű lenne azzal elintézni, hogy mi a tartalommarketing eszköztára, ha azt mondanánk, minden, ami szöveg. De valójában ez így több szempontból sem igaz.
Egyrészt nemcsak szöveg lehet tartalom. Egy kép, egy szolgáltatás, egy videó is tartalom, és ugyanúgy célozhatunk vele célcsoportokat. Másrészt azok a szövegek, és egyéb tartalmak lesznek részei a tartalommarketingnek, amikkel valamilyen marketinges célt kívánunk elérni.
Másrészt, azt is érdemes végiggondolni, hol jelennek meg ezek a tartalmak. Ebből a szempontból nézve pedig beszélünk közösségi média megjelenésekről, ezeken belül például Facebook jelenlétről, blogokról. Beszélünk a PR szerepéről, és persze beszélünk keresőoptimalizálásról is. Aztán természetesen ott van a weboldalunk, a hírleveleink, a hirdetési szövegeink, a tájékoztató anyagaink. Konferencia előadások, bemutató videók, Youtube csatornák. A sort sokáig lehetne folytatni: ugye azokat a csatornákat fogjuk használni, amit a célcsoportunk használ.
Mai tippünk: a korábban bemutatott tippek jelentős része a tartalommarketing egy-egy eszközét mutatta be, érdemes lehet ilyen szemmel újraolvasni azokat!
Utolsó kommentek