Nem igazán tudom, hogy Kedves Olvasó mit vár el ettől a blogtól. Furcsán hangzik ez egy marketing blog esetében, hiszen pont az lenne az egyik alapvető tudásom, hogy kitalálom (na jó, megfelelő eszközökkel kiderítem), hogy mire is lenne vevő a tisztelt közönség (úgyis, mint célcsoport).
De ezt a blogot magamnak írom, még mindig, és örülök, ha mások olvassák. A magamnak írás azt jelenti, hogy nem szeretnék megfelelni senkinek és semminek. Írok, amikor eszembe jut, írok, amikor van témám, írok, amikor van időm. Ez tudom, nagyon "tudománytalan". Naná, én is azt tanítom: ha üzletileg blogolsz, legyen egy elképzelésed, egy célod, egy terved, haladj így előre, satöbbi, satöbbi, satöbbi...
De az Onlinemarketing blog a nevén túl énblog is, mint azt a rendszeres olvasók már tudhatják. Ez okozza ezt a zavart az Erőben: nem elsősorban marketing céllal íródik. Így talán érthető is, miért van a hullámzás a bejegyzések esetében. Ha nincs időm, ha sok a meló, ha nem bírok írni, mert mindent kiírtam magamból máshol, ha nincs értelmes témám, akkor nem írok. Vagy ha meleg van, és közben dolgozni kell... Mert ebben az iszonyú melegben még fogalmazni se egyszerű.
Így talán érthető a felütésem, hogy miért nem tudom, mit vár, Kedves Olvasó.
Most például a nyári uborkaszezonban bár munka van, a feladatok nem nyaralnak, de valahogy nincs olyan egetrengető újdonság, ami miatt megérni írni. Mármint hozzám nem esik be ilyen, ami számomra az lenne. Kicsit olyan, mintha kivárás lenne az őszre. Valamiért azt gondolom, augusztus végével meg fog indulni a hazai marketing életben egy olyan hajsza, aminek csak erős lendítő ereje lesz a Karácsony, és ki fog tartana jövő májusig. Egy nagy rohanás lesz, benne egy Országgyűlési Választásokkal, sok előre is félelmetes politikai reklámmal minden oldalról, és iszonyú nagy kommunikációs zajjal.
De ez a hét a nagyon meleg, a közel negyven fok, az alacsony produktivitás hete volt. Van még egy szűk hónap a nyárból, de talán ennyire meleg több már nem lesz idén (hacsak szeptember elején nem, bár egyelőre nem úgy néz ki). Most kell kiélvezni a napot, a nyarat, a vizet vagy a hűvös(ebb) erdőket, hogy aztán legyen erőnk végigrohanni a következő hónapokon.
Addig pedig, Kedves Olvasó, lehet elmélkedni azon, mitől válhat a kilencvenes évek minimalista reklámstílusa hirtelen újdonsággá, miért éli meg a hazai kkv marketing szektor tragédiaként a Facebook linkajánló változtatását, vagy miért merülhet fel kérdésként, hogy kell-e egy cégnek weboldal.
Jó nyaralást!
Utolsó kommentek