Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (434) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A weboldalad a céged

Címkék: weboldal

2018.11.29. csütörtök 15:52 Konrad

internet-315799_640.jpg

Valamikor a kilencvenes évek elején lettem vállalkozó. Csináltunk egy reklámirodát, eleinte ketten, majd hárman lettünk. Készítettünk print kiadványokat, terveztünk hirdetéseket, csináltunk mozireklámot, és már akkoriban is elláttuk néhány cég marketing tevékenységét. Szerveztünk kiállításokat, csináltunk rádiót, vagyis körbejártuk a reklámipar minden olyan elemét, amit egy vidéki nagyvárosban lehetett.

Internet nem volt még sehol, az eladás telefonon keresztül ment legjobban, de persze működtek az ajánlások és az újsághirdetések is. De az üzleti bizalom lényegében mindig a személyes találkozások alkalmával épült fel. Találkoztunk az ügyfelekkel, beszélgettünk. Figyeltük a reakciókat, és arról beszéltünk, ami őket érdekelte, azt a tudásunkat domborítottuk ki, amire szükségük volt.

Aztán én 1996-ban belekóstoltam az internetbe, elkezdtem weblapokat készíteni, és adtam el online hirdetést is. Nem volt egyszerű, hiszen ez még az az időszak volt, amikor magát az internetet kellett magyarázni, ez az az időszak volt, amikor az otthoni internet a betárcsázós internet volt - vagy telefonáltál, vagy interneteztél.

A kétezres évek elejére vált az online piac akkorává, hogy megjelentek benne a nagyobb pénzek, és egyre több cég gondolta azt, hogy az üzletének az építése az interneten is történhet. Ekkoriban jelentek meg az első olyan weboldalak, amelyek már nem katalógusként működtek, hanem konkrét értékesítési célokat kellett megvalósítaniuk. És akkor kezdtük el megtanulni, hogyan lehet ezt jól megcsinálni.

Az internetes értékesítés ugyanis egy jelentősen lebutított, személytelenné vált értékesítési folyamat lett. Elmaradt a személyes találkozás varázsa, elmaradt az a lehetőség, hogy figyeljem az ügyfelet, elmaradt annak az esélye, hogy azt és csak azt mondjam el, amire szüksége van. Az első weblapok ennek megfelelően mindent el akartak mondani, és mindent arról akartak elmondani, mivel is foglalkozik a cégünk.

Aztán persze megtanultuk, mennyire izgalmas értékesítési tölcséreket lehet felépíteni az online világban, megtanultuk, hogy működik az eladás automatizálása, de legfőképpen megtanultuk, mitől válik hatékonnyá egy weboldal.

És még egy dolgot meg kellett tanulnunk: az interneten annyit és csak annyit látnak a cégedből, amennyit megmutatsz. Ami a weboldaladon, a blogodban, a Facebook oldaladon, a LinkedIn-ne, az Instagramon van rólad, azt fogják megismerni. És persze meg fogják ismerni a tőled független véleményeket is, de arra kevesebb közvetlen hatásod lehet.

Vagyis az interneten nem lesz személyes találkozó. Nem tudod a nonverbális reakciókból kitalálni, mit kell mondani. Az interneten az van, amit odaraktál. A fent felsorolt megjelenési lehetőségek közül pedig a legfontosabb a saját weblapod. Ha valaki érdeklődik a céged iránt, akkor nagy valószínűséggel meg fogja nézni a weblapodat is, és azt fogja gondolni: a céged az, amit a weboldalon lát.

Ezért tartjuk egyébként fontosnak a mai napig a saját weblapot, hiszen az a legjobban formálható, legkevésbé kötött megjelenési lehetőség. És bár nagyon jó egy Facebook oldal, nagyon hasznos a LinkedIn oldal, jó lehet egy Tumblr jelenlét, de a saját weboldal esetében sokkal kevesebb a szabály, sokkal nagyobb a szabadság.

Vagyis az online jelenlét egyik alapja mindenképpen a weboldal. És ha weboldalad van, akkor meg kell tanulnod: az vagy, az a céged, amit az érdeklődők a képernyőn látnak. Nem több, nem kevesebb.

És hogy milyen egy jó weboldal? Erről majd később írok!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4514402568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása