Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vihar előtti csend?

Címkék: üzlet

2020.11.02. hétfő 09:32 Konrad

road-5616457_640.jpg

Azt mindenképpen elmondhatjuk, hogy 2020 nem egy tipikus év, semmilyen tekintetben. A covid járvány miatt a gazdaság teljesen szétzilálódott, így az emberek és a cégek sokféle túlélési technikát alkalmaznak. Van, aki előre menekül, mások a fogyasztásukat csökkentik, amíg lehet.

Így nem lehetett az év folyamán egységes trendet mondani, hogy mi miért és hogyan történik, sokszor láttuk, hogy hétről-hétre változik a fogyasztói viselkedés, a hírektől függően. De ez sem volt egyértelmű tendencia: a rossz hírekre volt, amikor a fogyasztás növekedett, máskor pedig csökkent.

Viszont az elmúlt hetekben egyértelmű csökkenést látunk. Nemcsak egy-két ügyfélnél, hanem sok ügyfélnél tapasztaljuk, hogy miközben az érdeklődés változatlan, sőt, néhány esetben nőtt is, aközben a konverzió folyamatosan csökken, vagyis ugyanakkora forgalom mellett egyre kevesebbet tudunk eladni.

A problémát bedobtam a KKV Marketing csoportba is, és az onnan jött megerősítések is inspiráltak, hogy ezt megírjam. Nemcsak mi tapasztaljuk ezt, néhány kivételtől eltekintve mindenki.

Hogy mi lehet az oka? Nem látom, hogy konkrét okra lehetne ezt visszavezetni, inkább több ok együttállására. Nagy valószínűséggel kivárást látunk: készülnek az emberek az év végi leárazásokra, a Black Friday-ra, készülnek az esetleges lezárásokra a vírus miatt (és emiatt nem költenek), hónap és év vége van, a tartalékokat inkább a karácsonyi időszakra tartogatják... Sok oka lehet.

Persze az nem megnyugtató, hogy másoknak is szar, de talán segít abban, hogy ne csak a saját kampányunkban, saját ajánlatunkban keressük a hibát. Mert van olyan, hogy a piac mozdul előnytelen irányba.

Persze ilyenkor sem vagyunk tehetetlenek, nem kell kivárni, hogy ránk szakad az ég. Sok lehetőségünk van, például növelhetjük a kampány intenzitását, ha belefér. Vagy intenzívebben építhetünk remarketing listákat, adatbázisokat, hogy a következő hetekben célzottan azokat érjük el, akik most csak érdeklődnek. És persze mi is kivárhatunk, vissza is foghatjuk a kampányokat, hogy majd 2-3 hét múlva még intenzívebben felfuttassuk azokat.

Mindenesetre van most egy ilyen helyzet, ami leginkább a vihar előtti csendre hasonlít. Aztán meglátjuk, milyen és mekkora vihar fog érkezni. És mikor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5116268374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása