Ha nem változtatunk semmit, akkor nem fog semmi változatlanul maradni - romlani fog a helyzetünk. Ez az, amit tudnunk kell, amikor környezetvédelemről beszélünk. A jelenlegi helyzetet ugyanis a mostani folyamataink okozzák, így ha ezt nem fogjuk megváltoztatni, akkor a romlás folytatódik. Az előző…
Marketing és környezetvédelem - valamit tenni kell
Címkék: Marketing és környezetvédelem
2020.01.23. csütörtök 13:42 Konrad
Szólj hozzá!
Marketing és környezetvédelem
Címkék: Marketing és környezetvédelem
2020.01.21. kedd 11:42 Konrad
Fiatalon harcos környezetvédő voltam. Be akartam lépni a Greenpeace-be, és kifejezetten foglalkoztatott az emberi környezetpusztítás kérdése. Akkoriban aktív tájfutó és természetjáró voltam, sokat jártam az erdőket, így valahol ez is motivált. Aztán az élet elsodort más irányba, végül közgazdász…
Utolsó kommentek