Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (434) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Idő és forgalom

Címkék: üzlet

2021.03.04. csütörtök 11:46 Konrad

stress-2860034_640.jpg

Az ismert helyzet miatt tavaly kifejezetten sok új webáruház indult, és ezek közül néhánynak az elindításában mi is részt vettünk. Így van most friss tapasztalatunk, mi az, ami működik, és mire számíthat az, aki mostanában indul.

Először is: nem lesz olcsó. Hiába próbálod meg kitrükközni, de milliós beruházásra kell készülnöd. Kell egy jó weboldal egy jól működő webáruház szoftverrel. Ez lehet fejlesztett, lehet bérelt, mindenképpen pénzbe fog kerülni. Jó esetben mire elkészülsz, eltelik 2 hónap, rosszabb esetben 3-6 is akár. Vagy több, ha valami nagyon mást akarsz, mint ami félkészen kapható. Ebben már benne van persze a bankkártyás fizetés bekötése (ezzel önmagában el tud menni 2-3 hét), a szállítókkal való szerződés, a tesztelés és hibajavítás.

És ekkor fogsz tudni nekiállni forgalmat terelni. Ahhoz, hogy működjön is az áruház, ezek kellenek:

  • eladható termékek
  • hirdetések
  • bizalomépítés
  • idő és türelem

Ezek mondjuk elég egyértelmű feltételek, mégis néha úgy érzem, hiányoznak. Most azt látom, hogy akkor lesz egy webáruház rentábilis, vagyis akkor fog hasznot termelni, ha a fentiek mind rendelkezésre állnak. És ez nem egyszerű kérdés, mert főleg az idő és a türelem nagyon hamar elfogy, sokszor a pénznél is gyorsabban.

Amikor elkezdünk egy új webáruházon dolgozni, akkor volna egy elvi út, amin végig kell menni: brand építés, lassan növekvő látogatói forgalom növelés, bizalomépítő megoldások, adatbázis építés (e-mail, közösségi média követők, retargeting). Ehhez képest hiába beszélünk meg egy ilyen lépésekből álló utat, a valóságban az elvárás: eladni.

Ha nem tudunk azonnal eladni, akkor az már baj. És rögtön nagy forgalmat álmodik mindenki. Pedig az elmúlt egy évben több olyan ügyfelünk is volt, hogy az első 3-4 hónapban siralmas volt az eladás. Jöttek az érdeklődők, alakultak az adatbázisok, de eladás nem volt. És aztán persze volt egy pont, ahol átbillent, és elindult, de ehhez kellett a megbízó türelme is.

Néha nem egyszerű. Nem egyszerű elmondani, hogy a termék miért nem jó, nem egyszerű elmondani, miért kevés az a hirdetési pénz, nem egyszerű elmondani, hogy amíg nem indul be az eladás, mi sem tudunk pontosan tervezni.

Egy webáruház életének az első fázisa kb. addig tart, amíg nincs naponta eladás. Amint ezt elértük, már olyan forgalmat fogunk látni, amiből látszanak a hibák, látszanak a pozitívumok, amikből tudunk tervezni. De idáig el kell jutni. És ez sokszor kínkeserves.

Ha van már webáruházad, vagy tervezel webáruházat, lépj be az Onlinemarketing Klubba - több cikk és esemény is fog neked szólni a következő hetekben!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2316448764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása