A stratégia írásának egyik kulcskérdése az, hogyan tudjuk meghatározni a tényleges feladatokat. Mi az, amit a stratégia maga tartalmazni fog? Ebben lesz nagy segítségünkre az az analízis, amely a mikrokörnyezetünket, a cégünket mutatja be. A korábbi anyaggyűjtések részben azért történtek, hogy…
Írjunk stratégiát: a SWOT
Címkék: onlinemarketing ajánló stratégia Klub
2021.06.25. péntek 10:41 Konrad
Szólj hozzá!
Mikor dönts?
Címkék: onlinemarketing
2021.06.24. csütörtök 09:38 Konrad
Eladás szempontjából a legjobb termékek azok, amelyek impulzus vásárlással is értékesíthetőek: meglátod, megveszed. Felmerül az igény rá és megrendeled. A termékek jelentős része ilyen, de amikor már valamilyen szolgáltatás kapcsolódik hozzá, akkor sokszor nem működik ez a fajta vásárlás. Tipikusan…
Szólj hozzá!
Értelmetlen sajtóközlemények
Címkék: szövegírás
2021.06.23. szerda 14:14 Konrad
Minden bizonnyal a nyarat és ezzel együtt az ingerszegény környezetet kell okolni, de tegnap több olyan sajtóközleményt is kaptam, amelyek tényleg nem szóltak semmiről. Nem szeretném most idézni egyiket sem, nem célom megsérteni senkit, nem is akarom rombolni senki munkáját, inkább a jelenség az,…
1 komment
Meleg van
Címkék: onlinemarketing üzlet
2021.06.22. kedd 10:09 Konrad
Ez a "meleg van" annyira triviális kijelentés, hogy szinte ciki leírni. Pedig mégis fontos, mert a meleg nemcsak azért érdekes, mert ilyen az időjárás, és több vizet kell inni, érdemes hűvösbe húzódni, hanem azért is, mert az extrém meleg általában meglátszik a forgalomban is. Vannak termékek,…
Szólj hozzá!
Ronaldo miatt tényleg bukott a Coca-Cola?
Címkék: onlinemarketing
2021.06.21. hétfő 09:53 Konrad
Körbeszaladt a hazai bulvár sajtóban, sőt, néhány szakmai blogban is láttam, hogy mekkorát bukott a Coca-Cola, mert Ronaldo kirakott maga elől egy sajtótájékoztatón két üveg kólát. A cikkek lényege, hogy emiatt esett a Coca-Cola tőzsdei értéke, és innen jött a bukás. Már azt is láttam leírva, hogy…
Utolsó kommentek