Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (5) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (7) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1368) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (7) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Berki a halálával is különlegeset tett

Címkék: látogatottság

2022.05.13. péntek 10:26 Konrad

death-g83253e46d_640.jpg

Egy évben Magyarországon kb. 130 ezer ember hal meg. Ez naponta átlag 350 ember. Ezek szikár számok, tények, amelyeket mindenki ismerhet. Sajnos mindannyian megtapasztaljuk, hogy mennyire tragikus, szomorú lehet egy haláleset. Minél fiatalabban hal meg valaki, minél értelmetlenebb a halála, annál nagyobb tragédiának gondoljuk.

De vannak olyan halálesetek, amik nemcsak tragédiák, hanem hírek, olyan hírek, melyek közérdeklődésre tartanak számot. Minél ismertebb valaki, minél inkább aktív valaki a halálakor, annál többen olvassák el a róla szóló híreket. Így volt 2022. május 6-án is, amikor egy ismert és a médiában kifejezetten sokat szereplő ember, Berki Krisztián meghalt. Ráadásul aznap halt meg M. Richárd is, aki szintén sokat szerepelt a médiában. Kétségtelen, a két eset közül Berki Krisztiáné sokkal több embert érdekelt, és sokkal több embert meg is döbbentett.

Így nem csoda, hogy az átlaghoz képest olvasottabbak lettek azon a napon azok a portálok, ahol erről a halálesetről lehetett többet olvasni. És ez a nap így el is hozta azt a hihetetlen számot, amit bárki megnézhet a Dkt.hu hivatalos adatai között.

2022. május 6-án a Blikk.hu nézettsége 1 968 872 egyedi látogató volt.

Annak a Blikk.hu-nak a látogatottsága, amelyet egyébként átlagosan 750-850 ezer ember olvas naponta. A több, mint kétszeres olvasottság messze magasabb, mint amit bármely választás vagy akár háború hozott az utóbbi időben. Messze magasabb, mint amit eddig bárki elért a hazai piacon. Hihetetlenül magas szám.

Egyébként aznap erős volt minden olyan szereplő, amelyik foglalkozott a hírrel:

  • origo.hu: 1 341 912 egyedi látogató
  • 24.hu: 1 241 068
  • Index.hu: 1 184 560

Ezek az 1 millió fölöttiek aznap. Ahogy egy ismerősöm fogalmazott: Berki Krisztiánnak az olvasók állítottak síremléket. 

Azt hiszem, ez egy olyan mérföldkő a hazai online sajtó életében, amit sokáig nem fogunk még túlszárnyalni. Érdemes megjegyezni, és látni, milyen érdeklődést válthat ki egy közismert (és amúgy eléggé megosztó) celeb halála. Jól mutatja egyébként, miért foglalkozott Berkivel életében annyira sokat a bulvár, miért volt fontos a kereskedelmi tévéknek a személye: ennyire sok embert érdekelt, mi történik vele.

Láthatóan egyébként a mai napig téma a halála, és mindaz, ami a halála körül történik. Talán a fentiek megmagyarázzák miért. A Telex írt egy jó cikket magáról a jelenségről is, azt érdemes elolvasni.

Sajnálom egyébként, hogy ez így hír lehetett. Őszinte részvétem a családjának, és mindenkinek, aki szerette, vagy érdeklődött az élete iránt. Láthatóan jó sokan vannak ilyenek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2917830143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása