Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mi lesz most?

Címkék: üzlet

2022.07.26. kedd 11:16 Konrad

board-g6bf402669_640.jpg

Most nyáron sokan nyaralás alatt is számolnak, mi lesz itt. Aki érintett a KATA adóváltozása miatt, az elsősorban azt számolgatja, hogyan tovább, de aki nem érintett, az is matekozgat: mennyiért éri meg a vállalkozást csinálni, mekkora forgalom esést lehet-kell elviselni, mit lehet tenni, ha ezt elérjük?

Ne legyenek kétségeink: a kormányzati megszorítások miatt kevesebb lesz az elkölthető pénz. Az élelmiszerárak drasztikus áremelkedése már önmagában is indokolja a fogyasztási szerkezet változását, de a lakossági energiaárak növelése jóval nagyobb érvágást fog jelenteni: itt kevesebb a menekülő út, nincs olcsóbb parizer, nincs kevesebb hús és több tészta ebédre. Lehet kevesebbet fűteni, kevesebbet világítani, de csak egy bizonyos szintig. És most sokan ezt is számolgatják: vajon mennyire terheli ez meg a saját pénztárcánkat, és mennyire a vállalkozásét? A komoly szerverparkot fenntartó szolgáltatók már az év elejével megtapasztalták a drasztikus áremelést, sok százezer forintos plusz energiaköltségekkel. Ezek a díjak előbb-utóbb mindenkinél meg fognak jelenni, hiszen a teljes online infrastruktúra energia függő.

A drágulás egyben azt is jelenti, hogy sokan költenek kevesebbet. Hogy meddig, azt nehéz kiszámolni, igazából függ az Ukrán háborútól, függ a hazai és nemzetközi kormányzati és egyéb politikai lépésektől is. Jó hír viszont, hogy az ősz mindig is erősebb forgalmú a legtöbb iparágban, így a visszaesés nem biztos, hogy annyira drasztikusan fog látszódni. Igaz, jelentheti ez azt is, hogy majd az év eleje lesz az igazi mélyrepülés. A fűtés költségei is akkor fognak látványosan megnőni az érintetteknél...

Bizonytalan időszakban sok cég gondolja azt, a marketingen lehet spórolni. Ez mindig felmerül, és mindig próbáljuk elmondani, miért jelent csak rövidtávú megoldást, és miért teszi még nehezebbé a középtávú működést az, ha leállnak a hirdetések. De alkalmazkodni kell. A marketing része a termékkínálat is, és például az árazás is, ezek mind olyan részterületek, amikkel most többet kell foglalkoznunk. Legyenek olyan ajánlataink, amik vagy nagyon kedvezőek, vagy nagyon különlegesek. Már most nyáron is látszik: a valós kedvezmények, a valós árelőny akár még növelheti is a forgalmunkat - de ez reklám nélkül nem fog látszódni.

Érdekes és nehéz időszak áll most előttünk, számolgatunk hát tovább. Közben pedig tombol a nyár, a hőhullámok csak tovább fokozzák a feszültséget... Pedig most pihenni is kell, rákészülni az őszre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5217891399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása