Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Winter is coming

Címkék: üzlet

2022.09.29. csütörtök 10:18 Konrad

ship-g176ab5f95_640.jpg

Nehéz úgy szakmai cikket írni, hogy közben folyamatosan aktuális politikai és gazdasági hírek keringenek a fejemben. Mert van egy csomó téma, amit szívesen megírok, de valahogy most arra áll az agyam, hogy mi történik a gazdaságban, mi történik a világban. Meddig tart a háború, valóban csődben van-e az állam, mi lesz a vállalkozásokkal.

Cégként mi is ebben a gazdasági környezetben működünk, és ha sok rendelkezés közvetlenül nem is érint bennünket - pl. sem a KATA eltörlése, sem a magas energiaárak nem jelentenek közvetlen problémát -, sok közvetett hatást mi is megérzünk. Nemcsak a szolidaritásról van szó, hanem arról is, hogy amikor nem megy jól a gazdaság, amikor növekednek a terhek, amikor visszaesik a fogyasztás, akkor a marketing az egyik első olyan terület, ahol lehet spórolni rövid távon.

Ennek is van ára, ezt tudja is ma már a legtöbb cég, de amikor az a kérdés, hogy fussanak kampányok vagy adjanak fizetést, fűtsenek vagy fizessenek a Facebook oldal üzemeltetéséért, akkor a gyors válasz egyértelmű. Persze ez sok esetben csak átmeneti intézkedés, és van, amikor egyszerűen nem lehet ezt meglépni (egy webshop hirdetés nélkül viszonylag gyorsan meg tud halni, ha eddig a kampányok hozták a bevételek meghatározó részét). De már van olyan partnerünk, aki a megnövekedett energiaárak miatt került bajba, és még csak most jön az ősz és a tél, és ezzel együtt a hideg...

Én most azt jósolom, hogy az év végéig, kb. karácsonyig többé-kevésbé rendben mennek majd a dolgok. Addigra már érezni fogjuk a problémákat, de talán nem húsbavágóan. De az év eleje nehéz lesz. Azt gondolom most, hogy januártól tavaszig a fogyasztás visszaesése lesz a legnagyobb gondunk, és ezzel együtt a működés fenntartása is.

Persze, mint minden válság, ez is tartogat lehetőségeket. Akinek van elég tartaléka, aki ezt túléli, az megerősödhet belőle. Mert ha lassan is, de ki fogunk mászni ebből, és ha az átlagos életszínvonal esni is fog, talán csak olyan mértékben, ami néhány év alatt visszapattan, és akkor majd az elmaradt fogyasztást is be fogják pótolni a vevők.

De addig működni kell. Építeni kell a márkánkat, magunkhoz kell kötni a vevőket. Mert fogyasztás lesz, mert az élet nem áll meg - csak kicsit kevesebb pénz kerül szétosztásra.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2717942428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása