Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (434) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Öt javaslat Black Friday-ra

2022.11.08. kedd 09:45 Konrad

black-friday-gbf94e9c21_640.jpg

Már kevesebb, mint ötven nap van hátra karácsonyig, és lassan elindul az a vásárlási roham, amelyet a különböző kedvezmények és céges bulik tarkítanak csak az év végéig. Bár még néhány hét, de nyakunkon a Black Friday, amely idén hivatalosan november 25-én lesz, de ismerve a korábbi évek gyakorlatát, sokan fogják azt előrehozni, illetve kiterjeszteni, akár egy hétre is.

Nem írnék most arról, milyen is ott a Black Friday, ahol ezt kitalálták, mert idehaza pont a lényeg nincs meg hozzá: nálunk nem ünnepeljük a Hálaadást, és egyelőre tervbe sincs véve, hogy bárki ezen változtatna. Így aztán érdemes csak arra koncentrálnunk, ami ténylegesen történik, ez pedig lényegében a karácsonyi vásár előrehozása.

Magyarországon hagyományosan a karácsonyi vásár a Karácsonyt megelőző vasárnapokra koncentrált, így van arany, ezüst és bronz vasárnap. Mivel a Black Friday ez előtt van, így ezzel már hamarabb el lehet kezdeni akciózni, és meg lehet szerezni a vevők pénzét. Ez nálunk erről, és csak erről szól. Ha viszont ez így van, hoztam pár ötletet, mitől lesz jobb a Black Friday ajánlatod, mitől működhet!

1. A kedvezmény

Adj nagy kedvezményt. Mindenki nagy kedvezményt fog adni, aki komolyan gondolja ezt a napot. Mennyi a nagy? Függ a termékeidtől is, de legalább két számjegyű legyen. Igazából a 30-40% már szemmel látható, kérdés, van-e mód arra, hogy legalább a termékeid egy részénél ekkora kedvezményt adjál.

2. Legyen világos az ajánlatod

Ne legyen se bonyolult, se nehezen teljesíthető. Az nem jó, ha a kedvezményt csak akkor veheti a vevő igénybe, ha teliholdkor áldoznia kell hozzá az isteneknek, és csak balkézzel nyomhatja meg ezek után a megrendelés gombot... Vagyis: elérhető és könnyen érthető legyen a Black Friday.

3. Koncentrálj

Nem attól lesz sok vevőd, ha egész novemberben Black Friday van, hanem attól, ha abban az egy vagy néhány napban sok látogatód lesz. Az erődnek megfelelően olyan hosszú legyen a Black Friday, amit intenzív hirdetésekkel is tudsz támogatni, e nélkül nem fog működni!

4. Legyen önálló érkezési oldalad

Ne zavard össze a vevőket, mutasd meg nekik azt, amit aznapra szánsz - csinálj önálló Black Friday oldalt, ahonnan ráadásul könnyen is tud rendelni a vevő. Ez egyébként a teljes weboldalad is tehermentesítheti, ha akkora forgalmat hozol, hogy ez szükséges lehet...

5. Próbáld megtartani az érdeklődőket

Alakítsd úgy az üzeneted, hogy úgy érezzék, ha nem is vásárolnak, legalább a hírleveledre fel akarnak iratkozni. Szerezd meg azok hosszú távú figyelmét, akik ilyenkor kapcsolatba kerülnek veled!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1317972666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása