Nem válaszolni is nehéz. A közösségi média egy olyan felület, ahol az ügyfelek bármit és bármikor mondhatnak, és sokszor vagy nincs igazuk, vagy az igazukat olyan stílusban mondják el, ami vállalhatatlan. Sokféleképpen lehet és kell is ezekkel foglalkozni, ezekre reagálni. De sokszor nem kell, nem…
Hogyan válaszolj, ha beszólnak?
Címkék: közösség közösségi média
2022.11.25. péntek 09:58 Konrad
5 komment
Csináljunk forgalmat jövőre is!
Címkék: onlinemarketing üzlet
2022.11.21. hétfő 10:11 Konrad
Mostantól vásárlunk, karácsonyig. Igaz? Az utolsó megtakarított pénzek, az időközben megkapott jutalmak, a még elérhető hitelek most fognak adni egy lökést a kiskereskedelmi forgalomnak, hogy aztán... Jöjjön 2023. 2020 óta minden évnek sikerült hoznia valami meglepetést, jellemzően negatív…
Utolsó kommentek