Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Szexuális tartalmak: hogyan kezeljük?

Címkék: onlinemarketing érdekes tartalom

2006.04.26. szerda 09:13 Konrad

A Kurzor képkeresője kapcsán Xnews-al cseréltünk véleményt a szexuális tartalmak helyzetéről.

Nem teljesen értem, h miért kell kizárni a lehetőségét az online felnőttipar legális terjedésének, fejlődésének.
Miért jó az, ha kizárjuk a keresési lehetőségét (és így az üzleti erejét is) az helyett, h szabályoznák - lsd. Origotéka/Felnőtt szekció vagy Vizsla24 képkereső. A hazai legális online adult ipar gyerekcipőben jár, az ilyen korlátozások a lehetőséget sem adják meg a megfelelő keretek közti működésre, a _piaci_ keretek közti működésre.

Tehát a felvetés: hogyan kezeljük az online pornóipart?

  • Szabályozzuk a végletekig, mint azt (az első kiegészítést egyébként is jellemzően semmibe vevő) Bush-kormányzat akarja?
  • Zárjuk karanténba az .xxx domain kötelező használatával?
  • Hagyjuk a (legális) szexuális tartalom szabályozását is a piacra?

A kérdés nem teoratikus, egy olyan iparágról beszélünk, aminek több milliárdos éves forgalma van (dollárban), ami sok technológiát elsőként vezet be, egy olyan iparágról, ami úgy létezik, hogy közben nem illik beszélni róla.

Tehát legyen ez a post egy vitaindító.

Van róla véleményed? Mit kellene tenni? Mit lenne érdemes tenni?

Hol a határ a piac, az erkölcs és a szokások között? Fontos ez egyáltalán?

Kommentezzetek, beszéljünk róla!

Update:Ilyenről írok, közben kiderül, hogy itt is filterezve vannak a szexuális dolgok. Tehát ha hozzászólsz, akkor valahogy ki kell maszkolnod a csúnya szavakat, különben nem tudod elküldeni a kommentet... Bocs.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr988944

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 2006.04.27. 11:20:41

Szexuális tartalmak: hogyan kezeljük?Egy vitaindító írás arról, hogy az interneten hogyan kellene kezelni a szexuális tartalmú oldalakat.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

roger 2006.04.27. 08:36:47

Ez Bush-éknak sem ment, most megint probálkoznak, de az amerikai webmesterek szerint nincs sok esélyük. Szerintem hülyeség bármit is korlátozni, mivel úgyis meg lehet kerülni. Amerikában próbálták a legális tartalmakat törvényi keretek közé terelni, de az önszabályozás jobban müködött, ráadásul az internet globalitása miatt, minden nemzeti jog alól ki lehet bújni egy kevésbé szigorú másik országba telepített renszerrel. Ma már nem egy nagy gond külföldön bérelni a hostot.
Ami egyébként tényleg érdekes, hogy a felnőtt téma még mindig tabu, holott a filmekben halomra lövik az emberek egymást, tocsog a vér és senkit nem zavar. SZerintem a kettő között azért elég nagy a különbség. És László Atya is megmondta nincs a po.rnóval semmi gond ha jól csinálják :)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2006.04.27. 09:14:52

Azért a gyilkolós-lövöldözős filmek is jól megkapják a magukét. Ráadásul a hazai kertévék rendszeresen megvágják a mozikat, hogy beleférjenek a 12-es karikába...
Az a kérdés, lesz-e hazai por.nó piacon önszabályozás? Lesz-e pl. olyan azonosító kártya, amivel lehet valósan ellenőrizni, hogy csak felnőttek láthassák a felnőtt tartalmakat?
Ha a hazai netes por.nóipar meg tudná azt szervezni, hogy szabályozott legyen (önszabályozott!) a hazai netes piac és megjelenések, akkor sokkal nagyobb pénzt kaszálhatna itthon is.
Bár szerintem ez senkinek nem érdeke. A komolyabb cégek külföldre dolgoznak, és nincs se kedvük, se energiájuk ilyen kétes kimenetelű megoldásokkal foglalkozni.

321 2006.04.27. 10:13:59

én a piacra bíznám a szabályozását, de nyugodt szívvel csak akkor, ha erős és korrekt oktatási rendszert tudsz mellé telepíteni (clue: szavaimat az ideáltipikus elméleti világról írom, nyilván a gyakorlatban nem lehet csak úgy telepíteni egy teljes közoktatási szisztémát), amelyben a gyermek partner és nem a képzés/nevelés/formálás/alakítás tárgya. épp azért, amit írsz, az igény kielégül, új igényt, ergo új technikát, fejlesztést, később máshol is alkalmazható eredményt hoz, az meg nem kérdés, hogy a piaci keresletnél erősebb motiváció a fejlesztésekben - legalábbis itt és most, a föld nevű bolygón - nincs. ettől függetlenül támogatom az .xx_x domain használatát, mint egyfajta nem kötelező, de a szakmában elfogadott itinert. vagyis legyen a kiválóság, a társadalmi felelősségvállalás jele az online p_ornóiparban a .xx_x domain használata (legyen ez egy virtuális p_ornósite-kamara vagy ilyesmi). hát így.

roger 2006.04.28. 09:44:11

A magyar piac kicsi és sok a csaló, sok a lopott anyag, én nem igazán tartom célországnak magyarországot. Nekem 90% USA és 9% UK forgalom konvertál jól. néha beesik egy egy német.
Jóllehet vannak olyan szponzorprogramok, amelyek kifejezetten jól konvertálnak magyar forgalmon is, de a nagy pénzt nem ezek hozzák.
Külföldi webmesterek között vannak bizonyos szabályok.
.x_xx-t támogatom, ha nem kötelező. Per pillanat minden jobb domain .com-on működik, amit azért elég nehéz lenne egyik pillanatról átrakni egy másikra, arról nem is beszéve, hogy hihetlen értékcsökkenés lenne belőle. el tudjatok képzelni mennyit ér a s_e_x.com domain (kb. 6 milla dollárban de lehet hogy több) és hirtelen ezt ki kéne dobni.
A domain piacban is hatalmas pénzek mozognak igy kétlem, hogy ezt simán át lehetne vinni, viszont idővel (sok sok idővel) lehet hogy átalakulna.


süti beállítások módosítása