A médiában megszokott jelenség, hogy egy-egy eseményt, szervezetet hirdetéssel támogassanak. Egy-egy ilyen megállapodás általában személyes megkeresés, esetleg személyes kapcsolat útján alakul ki, de sok esetben erős korlát a hirdető: sem tudása, sem ideje körbejárni sok helyet, hogy hirdetése minél szélesebb körben megjelenhessen.
Ezért is tartom hasznosnak az Etarget új kezdeményezését, amely során non profit szervezeteket, alapítványokat támogatnak - hirdetési hely biztosításával.
Az Etarget lépése már csak azért is érdekes, mert nem saját felületet biztosít, a hirdetések a partnereknél jelennek meg. Azaz egy ilyen program elindítása előtt bele is kellett fektetni az időt az elindításhoz: egyeztetni kellett a partnerekkel.
A pontos részleteket a weboldalon érdemes elolvasni, ott lehet letölteni a jelentkezési lapot is. De nincs határidőhöz kötve a jelentkezés: a pályázatokat folyamatosan bírálják el.
Utolsó kommentek