Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vásárolj! Vásárolj! Vásárolj! Vásárolj! Vásárolj! - hiszen Karácsony van, na

Címkék: ebusiness

2007.12.06. csütörtök 01:11 Konrad

Egy mai megbeszélés kapcsán merült fel az, hogy a hazai webes kereskedelem vajon mennyire fejlett. Ismerjük a problémákat a fizetési lehetőségekkel, tudjuk, hogy a postai kiszállítás drága, az egyéb megoldások szervezést igényelnek. De vajon önmagában versenyző piac-e az e-kereskedelem?

Ilyenkor év végén, amikor a legnagyobb forgalmat realizálják az üzletek, fontos kérdés lehet. Vajon ha egy e-bolt nem hozza a várt forgalmat, akkor hol lehet a hiba?

Nem tudom, igazam van-e, de azt látom, hogy az internetes kereskedelemnek a legnagyobb versenytársa a hazai áruházláncok. Nevesítsünk: Tesco, Cora, Auchan, MediaMarkt, Saturn, ElectroWorld. Miért gondolom ezt? Egyrészt nagyon erős árversenyt diktálnak. Igaz, még így is tud olcsóbb lenne egy webes áruház. De nagyon erős reklám versenyt is diktálnak! A szóróanyagaik, az óriásplakátok, tévé, újság jelenlét mind azt erősíti az átlag fogyasztónak, hogy övék a piac. Ráadásul ha meglátunk egy japános nevű plazma tévét jó olcsón, akkor nem biztos, hogy megnézzük, más mit kínál.

Mert a web nagy előnye a választék felmérése, a megfelelő ár/érték arány megtalálása, más felhasználól véleményének a megismerése.

De vajon tudja ezt az az ember, aki hetente egy-két alkalommal netezik? Láttunk webes áruház reklámokat - pl. óriásplakáton? Miközben egy-két nagy a fentiek közül már kommunikál az interneten, addig a webes áruházak még itt se mindig. És lássuk be: hiába látszik egy oldal jó helyen a keresőkben, hiába megy ppc kampány, hiába vagyunk fent az Árukeresőn, ha az emberek nem keresnek terméket, hanem pl. impulzusvásárolnak.

Ha a webes áruházak nemcsak termékfelhozatalban és árban, hanem kommunikációban is konkurálnak majd a hagyományos boltokkal, akkor lesznek látványos forgalom növekedések. Pedig már most se kevés pénzt költünk el a neten...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr54253948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zajdó Csaba · http://www.webshopexperts.hu 2007.12.13. 21:17:00

Egy éve még én is ezt mondtam volna, de egyre inkább úgy látom, hogy nem az ár az Internetes vásárlás fő húzóereje.

Most, hogy már átlátom elég sok áruház kínálatát, melyeknek csak egy része saját gyártmány, tudod mi megy legjobban? Minden ami drága, ami exkluzív, ami nem az a tipikus "Tesco-termék". Az olyan áruházaknál is, melyek széles palettával vásárolnak, és megtalálható bennük az olcsó termékek is, ott is sokkal inkább a drága termékek mennek.

Plusz aki a neten néz körbe (és ár-összehasonlítást végez), az jó eséllyel neten is fejezi be a vásárlását. Aki meg "impulzusvásárol", az olyan közegben fog impulzusvásárolni ahol többet mozog - valaki a Tescoban, valaki az Interneten...


süti beállítások módosítása