Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (436) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Új év, új oldalak az ETARGET hálózatában

Címkék: etarget

2008.01.02. szerda 14:19 Konrad

Egy olyan hirdetési hálózat, mint az ETARGET, akkor válhat igazán sikeressé, ha minél több embert elérünk azon keresztül. Ezt pedig úgy lehet elérni, ha nagyon sok, látogatott oldalon jelenhetnek meg a hirdetések. Ezért az ETARGET (is) folyamatosan bővül, fejlődik. Most például az év elejével egy újabb nagyot ugrik:

Az ETARGET hirdetések mától megjelennek az [origo] tartalmi oldalain, a Freemail-en, várhatóan holnaptól pedig az iWiW-en is!

Az [origo]-n tartalmilag célzott hirdetések jelennek meg, a Freemail-en és az iWiW-en pedig az általános linkek. Ezzel a lépéssel a Sanoma és az Index.hu oldalain után a harmadik "nagy" hálózaton is jelen lesz az ETARGET.

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr30282026

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Webisztán 2008.01.09. 10:53:58

Jönnek az iWiW-re az etargetes hirdetésekBár a hírt már év legelején lehetett hallani, az Etarget csak most adta ki a hivatalos sajtóközleményt: január első hetében csatlakozott hirdetési rendszeréhez Magyarország legolvasottabb hírportálja az [origo],…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manitu · http://www.szivkuldi.hu 2008.01.02. 14:28:16

Az általános linkek ezennel átveszik az uralmat? Holott nem ez a rendszer erőssége és vonzereje a hirdetőknél.

Gál Kristóf · http://www.adwords-hirdetes.hu 2008.01.02. 14:53:55

Hát igen, az általános linkek rész a leggyengébb pontja szerintem is a rendszernek...

Kalmi · http://www.etarget.hu 2008.01.02. 16:29:09

Sziasztok,
Szerintem nem veszi at...az origon "celzunk" :-)
Az altalanos resz ki is kapcsolhato, ha az ugyfel nem elegedett az eredmennyel.

Alex_79 2008.01.02. 16:34:53

Freemailen és wiwen elég nehéz lenne a relevéns tartalomhoz illeszteni a hirdetést! :-D

Akos 2008.01.02. 16:37:11

A legtöbb hirdetőt ez szerintem annyiban érinti, hogy be kell lépniük az admin-felületre, és kivenniük a pipát az iwiw.hu és a freemail.hu mellől.

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2008.01.02. 16:51:48

ok.hu -> enhanced by google (azaz Google Co-op működik alatta)
origo -> etarget hirdetések

érdekes...

manitu · http://www.szivkuldi.hu 2008.01.02. 18:26:01

Balee:
Ez így jó. A mezőgazdaságban is veszélyesek (instabil rendszerek) a monokultúrák.
Egyébként én magam, érintettségem okán örülök az általános linkeknek. Civil szervezetünk adó 1%-os kampányaiba eddig nem mertünk Etargetes hirdetéseket vásárolni. Mivel nincs mire célozni. Nekünk "mindenki kell" aki adóalany, vagy kommunikál adóalanyokkal, tehát nincs értelme kulcsszavazni.
De az új helyzetre tekintettel 2008-as kampányunkat részben már az Etargetre fogjuk építeni. Kérdés persze, hogy mit fognak szólni a 0.05-ös CTR-hez.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.01.02. 19:08:09

Ebben a hírben sokkal érdekesebb, hogy ez aztán jól megváltoztatja a magyar ppc piacot. Szevasz Google, a legnagyobb tartalomszolgáltató az etargetre voksolt...

Cseh Balázs - Balee · http://b2bonline.blog.hu 2008.01.02. 20:10:21

Rabbit: így nem teljesen igaz... www.ok.hu -> Google Adwords hirdetések vannak ám az alján, jobb oldalon meg a saját megoldásaik, szóval Etarget csak a tartalomban, de Google a keresőmotor és saját cucc + Adwords figyel a keresőben!

devizakozep 2008.01.02. 20:39:59

szevasz google :))))))

manitu · http://www.szivkuldi.hu 2008.01.02. 21:00:09

De végül is mi a baj a Goggle-val?
Az én látogatóimnak jelenleg nincs magyar szolgáltató aki annyira változatos releváns tartalmat tudna kiajánlani képeslapküldés és társkeresés témakörben mint ők. Sajnos.
Nekem nagyon fájna ha a spéci magyar hirdetőim az origón és giga társainak lapjain kielégülést találnának.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2008.01.02. 23:29:28

Ok kereső? Ne viccelj már :)

@deviza, magyar piac, magyar piac :)

ChaoS · http://www.mediadepo.eu 2008.01.03. 22:58:19

Nagyon nagy karier lehet az iwiw-en megjelenni az álltalános linkeknél, rengeteg lesz a megjelenés amire a kutya sem kattint rá, mert a sok reklám közt elvész. Ezért az adott szó ára felmegy, mert a megjelenés/klikk arány leromlik.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.01.03. 23:02:07

ChaoS, ez nem AdWords, ez máshogy működik. Az általános linkek fix árúak.

ChaoS · http://www.mediadepo.eu 2008.01.03. 23:55:57

Igazad van tényleg ez fix ár! De azért fűznék hozzá pár szót.

Azokon az oldalakon, ahol "mindenféle" ember megjelenik én nem tudok hatékonyan eladni, még akkor sem ha sokan kattintanak át.

Az oldalam statisztikája nem csak a referet méri, hane ma vásárlást is. Ki honnan jött, mennyiért vásárol.

Én az etarget rendszerben 2 oldalon tudok profitot termelni: tango.hu, zene.hu

Látogató jön a többi oldalról is, de nem vásárolnak annyiért, hogy megérje az oldalon a hirdetés. Az iwiw ennek lesz az iskolapéldája, olyanoknak éri csak meg akiknél nagyon sok látogatóbol elég ha 1 vásárol, és vissza jön a kattintások ára pl. bútor, autó, ingatlan, plasztika. A többieknek pénzkidobás :/

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2008.01.04. 01:23:03

ChaoS, így van, a hatékony ETARGET-es kampányokat konverzió szerint targetálni kell, és bizony sokszor kell élni a site kikapcsolással. Persze kampánytól (célcsoporttól) függ, mikor mi megy a levesbe és mi marad.

ChaoS · http://www.mediadepo.eu 2008.01.04. 12:13:05

Én szinte minden site-ot kikapcsoltam, csak ott hirdetek ahol megéri de ott egész évben!

De az össszes reklámom ilyen. Ha egyszer megveszem és sikeres az oldal eladás szempontjából, akkor folyamatosan hirdetek.


süti beállítások módosítása