Biztosan tudnom kellene, ki az a Dundika, de fájdalom, én ezeket a címlapcsajokat és egyéb szórakoztatóipari munkásnőket remekül keverem. Egy biztos: sokan vannak, akik ismerik. Sőt, ahogy kinéz, sokaknál napi "olvasási élményt" is okoz a kis hölgy.
Történt ugyanis, hogy a Blikk.hu a megújulása részeként tavaly decemberre készített egy olyan hírolvasót, ahol Dundika kínálja a híreket. Ezt a hírolvasót pedig egy hónap alatt 40 ezren töltötték le! A Blikk.hu egyébként is domborított az elmúlt egy évben, megduplázta a látogatók számát. Sikerszámok erre, akiket a részletek is érdekelnek.
Mi pedig vonjuk le a tanulságot: a csöcsös kártyanaptárok és vetkőzős tollak országában alulöltözött nőkkel továbbra is szép eredményeket lehet elérni.
Minőség? Pontosság? Alaposság? Hát hol van ezektől a számoktól például egy Zona.hu? A nyerő megoldás a bulvár és persze a csöcs-pina-celeb triumvirátus. Előre a minőségi mennyiségi újságírás útján!
Utolsó kommentek