Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (8) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (10) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (9) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (439) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Zoom out

Címkék: weboldal

2009.04.23. csütörtök 00:47 Konrad

Pont, amikor kezdett kicsit helye lenni a piacon, a tulajdonos eladja és ezzel megszünteti a Zoom.hu politikai hírportált. Írtam az indulásról, és akkor nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar kell írnom a megszűnéséről is. Bár lesz valami akármi a helyén, de az eddig megismert, szerkesztett, önálló tartalmi elemekkel rendelkező Zoom.hu-nak vége.

Szomorú? Talán. Válság? Nem annyira. Inkább a tulajdonos más döntése. Mert lássuk be: az eredeti cél az Index és az Origó megszorongatása, de ez nem igazán sikerült, sőt. Kaptak egy évet, de nem hozták az átütő sikert. Az okok most igazából másodlagosak is.

Márpedig a Zoom.hu finanszírozása akkor érte volna meg, ha valóban rendelkezik média-súllyal. Nem ez történt, a legújabb kísérlet a hazai piaci viszonyok megváltoztatására is kudarcba fulladt.

Azért a NagyKép rovatért kár. Az volt benne a legerősebb.

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr881081129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Longhand · http://longhand.hu 2009.04.23. 01:31:04

Írtam róla én is, de egy gondolat lemaradt:
a Zoom.hu indulásakor elég sok pénz lehetett a kasszában.
Minden jel arra utalt.
Full újratervezés, befektetés ebbe-abba, futotta mindenre.
Aztán meg elég hamar hirtelen nem lett pénz, a továbbüzemeltetésre sem.

Az alkalmazottakat sajnálom.
Sok szerencsét nekik.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2009.04.23. 01:58:36

Nekem nem fog hiányozni. Az újságírók meg majd találnak munkát, ők is csak olyan emberek, mint mások.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2009.04.23. 09:30:13

Az index és origo konkurense már készül...épp ennek egyik állomása volt a Zoom (elsősorban hirdetői, ügyfelei és kapcsolatai) felvásárlása. Ez már csak így megy.

0-ról kinőni és megszorítani egy Indexet nem lehet.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.04.23. 10:09:16

@internetvallalkozas.com: Milyen hirdetői???
Voltak Queastor reklámok, de azok nem piaci alapúak voltak. A górénak volt velük valami közös biznisze (azt hiszem, tőle bérel irodahelyiséget a Quaestor). Szerintem azért lettek kirakva ezek is, hogy ne hirdetés nélkül fusson az oldal, max. valami barter volt mögötte.

Mostanában pedig Edigitalos - gondolom kattintás alapú - hirdetések futottak náluk.

Oké, indokolt volt a "hirdetők" többes száma, mert ez már kettő.

Már leírtam a véleményemet a Reakción, és továbbra is állítom, hogy hozzá nem értő tulajjal, másodvonalbeli offline újságírókkal jó online lapot nem lehet csinálni. Egy év alatt pláne nem.

Szamurájx · http://www.szamurajblog.hu 2009.04.23. 10:11:27

szerintem nem voltak elég nagy arcok ilyesmihez, ha szépen, normálisan agyon szpemelik naponta a nettet és az összes blogot vele, akkor talán tudtunk is volna a létezéséről

Mária 2009.04.23. 11:14:22

Rövid összefoglaló olvasható nálam.

A nevemre kattintva természetesen, mert nem vagyok kommentszpemmer :)

Mária 2009.04.23. 11:15:24

Bocs, nem a nevemre, hanem mellé. Látszik, hogy egész éjjel dolgoztam :)

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.04.23. 12:18:29

de tudja most mindenki sajnálni, hogy vége van. a sajnálkozók fele meg azt sem tudta, hogy létezett, csak most olvasott róla.

Mária 2009.04.23. 12:21:06

@[imi]:

Nem gondolom, hogy aki itt olvas, az most hallott volna először róla.

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2009.04.23. 12:48:25

@Mária: sietve írtam. nem feltétlen az itt hozzászólókra gondoltam hanem úgy általában ahogy felkapta a média.
sokan nem tudták azt sem, hogy létezik. megint sokan csak az induláskor hallottak róla vagy még max 2-3x egy-egy hír erejéig és ennyi.

pollner · http://soreo.biz 2009.04.23. 12:53:58

Lényegében minden hibát elkövettek, ami elkövethető. Az embereket sajnálom. Sokan önmagukat is becsapták hogy elhihessék, lesz a dologból valami. (Annak ellenére, hogy "én már az elején megmondtam", sajnálom, hogy igazam lett.)

dojle · http://blog.webpozitiv.hu 2009.04.23. 22:09:33

nokéremszépen, propeller.hu lett belőle.
Erről tud valaki valamit, hogy miért pont ők?

Szamurájx · http://www.szamurajblog.hu 2009.04.24. 13:52:36

erről a propeller most halok először

cserepj · http://latinpince.blog.hu 2009.04.25. 16:25:22

A propellert megvették még tavaly azt hiszem, és ebben a közösségi kommentelő hír-redisztribúcióban látták meg az "olcsó tartalomelőállítás = sok látogató = profit" működést.

Legalábbis a webkettes márciusi konferencián a zoom.hu-s előadó nagyon ezt sztárolta, kb ezekkel az összefüggésekkel.

umcaumca 2009.04.26. 12:01:38

Én alapból szeptikus vagyok az újonnan indult hírportálokkal kapcsolatban... Szerintetek itthon valóban reális esélye van felfutnia egy ilyen oldalnak?

waffen 2009.05.01. 17:02:04

@umcaumca: Érdekes, hogy az esély felől közelíted meg, mert ebben benne van, hogy a régi nagy portálok léte az alapvető akadály a siker előtt. Holott szerintem ez akár a siker kulcsa is lehet, ha azokra a hibákra építesz, amelyek miatt a nagy portálok kevésbé élvezhetőek. Az index az elmúlt 5-6 évben elég nagy kanyart írt le a tematikát illetően. Régen egy progresszív lap volt, nyomták ezt a gonzo-újságírást, ma pedig egy olcsó bulvárlap a sok közül, amin egyrészt elviselhetetlen mennyiségű banner van, másrészt a csöcsös-faszos hírek meg a lejárt celebhírek azonosan vannak súlyozva, mint a világpolitikai események, sőt egymás mellett is jelennek meg. Nekem van egy olyan adblock filterem, hogy *velvet*, de még ezzel se sikerül kitakarítani a szemét nagyobb részét. Valószínűnek tartom, hogy a forgalmuk nagyobb része a szatelit lapokból van, amiket évekkel ezelőtt felvásároltak, meg persze a blogokból.

Az origo meg pusztán dizájn (felhasználói élmény) szempontjából katasztrofális. Nekik is van pár sikeres szolgáltatásuk, de ha pusztán a hírportál jellegét vizsgáljuk akármelyiknek, nem látok benne semmi olyat, amit ne lehetne sokkal jobban csinálni. A zoomot már az indulása után sok szakmabeli lehúzta, és joggal. De ez nem jelenti azt, hogy eleve esélytelen egy új hírportál. Egyszerűen csak annyiról lehet szó, hogy még senki nem állított össze egy ütőképes csapatot, és ez nem is biztos, hogy pénz kérdése. A zoomosoknak volt elég tőkéjük.


süti beállítások módosítása