Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

A minimum

Címkék: onlinemarketing weboldal üzlet közösségi média

2023.03.14. kedd 10:39 Konrad

construction-g257832bcf_640.jpg

Azok a cégek, akikkel mi kapcsolatban vagyunk, jellemzően mind már korábban is jelen voltak az interneten és itt folytattak valamilyen marketinges tevékenységet, vagy most indulnak, ezért nincs múltjuk, de pontosan tudják az online marketing jelentőségét. Így sok alapvető dolog már megvan, nem nekünk kell nulláról mindent felépíteni.

Vannak persze esetek, amikor vagy a friss indulás miatt nekünk kell mindent összerakni, vagy olyan céggel kezdünk együttműködni, amelyik korábban nem nagyon foglalkozott az online világgal. Van weblapja, esetleg van valami Facebook oldal is, de ezek nem igazán frissek, nem igazán jók.

Így aztán szoktuk látni, mi az a minimális szint, amit meg kell ahhoz ugrani, hogy elinduljon a kommunikáció. Érdemes ezt összeszedni, mert úgy tűnik, nagyon sok cégnél ez sincs meg. Így az alábbiakban néhány pontban összefoglalom, minek kell legalább meglennie ahhoz, hogy valaki el tudjon kezdeni kommunikálni az interneten. Fontos, hogy ez az alap - ehhez képest még sokkal több minden lehetséges, de ha legalább ennyi megvan, akkor már nem nulláról kell elindulni.

Weboldal

  • Legyen. Ez elég alap dolognak tűnik, de sok céggel találkozunk, akiknek egyáltalán nincs, miközben komoly ismertségük, forgalmuk van.
  • Reszponzív legyen, vagyis egyaránt használható legyen desktopon és mobilon.
  • Ne http, hanem https protokollt használjon.
  • Friss és aktuális legyen a tartalom. Vagyis ne legyen rajta pontatlan kapcsolati adat és ne legyenek fent már nem érvényes tartalmak.
  • Ha vannak közösségi média oldalak, akkor azok legyenek fent a weboldalon is. (Vagyis pl. link a Facebook oldalra.)

Mérések

  • Legyen Google Analytics az oldalon, és az működjön. Még nem baj, ha csak az Universal Analytics, de nyártól már GA4-nek kell lennie. 
  • Legyen a Search Console is beállítva.

Közösségi média, ha van

  • Alap beállítások legyenek meg: pontos név, pontos url, logó, fedlap stb., attól függően, melyik oldalról beszélünk.
  • A kapcsolat információk aktuálisak legyenek.
  • Facebook esetében legyen beállítva a rövidített url.

Hirdetések, ha vannak vagy voltak

  • Legyenek elérhetőek a statisztikák, visszamenőleg is legalább 12 hónapra.
  • Ellenőrizve legyenek az aktuális hirdetések tartalom és link alapján. (Sokszor látunk lejárt tartalmú hirdetést, de néha azt is, hogy nem létező vagy már mást tartalmazó lapra mutat.)
  • A Meta és a Google felületén legyen meg pontosan, hogy kinek milyen a jogosultsága, ki tudja kezelni a bankkártya beállítást stb. (Furcsa, de nem egyszer futunk abba bele, hogy fogalmuk sincs, ki állította be, ki tud hozzáférni. Lehet, már ott sincs a kolléga...)

E-mail

  • Legyen céges. Ha van a cégnek domain neve (és legyen, lásd weboldal), akkor azzal létrehozott e-mail címet használjon. Vagyis ne egy Gmail vagy főleg ne egy Freemail vagy Citromail stb. címet használjunk!
  • Ha lehet, minden kollégának legyen külön céges e-mail címe.
  • Ha van hírlevélküldés, akkor az hírlevélküldő szoftverrel legyen megvalósítva, olyannal, ami méréseket is csinál. (Kinyitás, kattintás minimum.)

Marketing tervezés

  • Egy kérdés van itt, amit biztosan meg kell tudni válaszolni: mi a cég üzleti célja?

Jogi háttér

  • A gdpr szabályozás legyen meg céges szinten.

A fentiek tehát a minimum. Ezek kellenek ahhoz, hogy el tudjunk indulni, ha ezek nincsenek meg, akkor az első lépések általában azok szoktak lenni, hogy mindezt létrehozzuk.

Érdekelnek kedvezményes ajánlatok a marketing területéről? Iratkozz fel ingyenes hírlevelünkre! >>>

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3518071512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása